Menőbb a szelfi, mint az alkohol

| Cikk eltávolítása
Cimkék: Enjoy Heinken, alkohol, fotó, férfi, nők, orosz,
Menőbb a szelfi, mint az alkohol

Menőbb a jól sikerült buli-selfie, mint a felelőtlen italozás? derült ki a Heineken globális kutatásából. A friss felmérés szerint az Y generáció képviselőinek fontos a mértéktartás és az önmagukról kialakított pozitív kép fenntartása. A kérdésekre választ adó fiatal felnőttek 75 százaléka mondta azt, hogy a legtöbb esetben tudja, hol a határ.

A Heineken a közelmúltban végezte el globális kutatását arról, hogy a 21 és 35 év közötti prémium sört fogyasztók miként viszonyulnak az alkoholfogyasztáshoz. A vizsgálatban résztvevő ötezer fő válaszai alapján elmondható, hogy az Y generáció életében hangsúlyos szerepet tölt be az önmagukról kialakított képfenntartása. A válaszadók több mint fele leginkább a kontroll elvesztése miatt kerüli a bulikban a túlzott alkoholfogyasztást, ugyanakkor a megkérdezettek több mint egyharmada vallotta be, hogy posztolt vagy töltött már fel olyan képet a közösségi médiában ittasan, amit később megbánt.

A kutatás eredménye szerint a vizsgált korosztály a párválasztás során is figyel arra, hogy a másiknál mennyire ürül a pohár. A résztvevők 97 százaléka úgy véli, hogy a nagy mennyiségű alkoholfogyasztás taszító, és nem szeretne olyan személlyel kapcsolatot kezdeményezi, aki a mértéket nem tartja.

?A kutatás bebizonyította, hogy a felelősségteljes, kulturált alkoholfogyasztás tudatos döntés a mai fiatal felnőttek körében. A mértéktartást elismerik a közösségekben, és vonzó képet tükröz? ? mondta Lőrincz Barbara, a Heineken group márkamenedzsere. ?A nemzetközi kutatás eredménye is megerősített bennünket abban, hogy a világ vezető globális prémium sörmárkájaként szerepet kell vállalnunk az említett korosztály alkoholfogyasztási szokásainak formálásban. Éppen ezért az Enjoy Heinken Responsibly kezdeményezéssel idén arra bátorítjuk a fiatal nőket és férfiakat, hogy tisztább fejjel bulizzanak, mert így vívhatják ki mások elismerését.?

A Heineken felelős alkoholfogyasztásra ösztönző kampánya január közepén indul. A márka a kezdeményezésével elsősorban a nőket szólítja meg, és velük szeretné a mértéktartásra felhívni a figyelmet.

Fotók: sxc.hu

folytatás

Legkedveltebb hírek
Megint megvertek egy 14 éves általános iskolást. Most éppen Nagykanizsán. Nem először, ez
2019-05-26 12:15:00 | Hozzászólások: 0 | Harmonet
A rakott burgonya nagyon népszerű étel. Cikkünkben egy különleges receptet mutatunk be, m
2019-05-26 10:05:00 | Hozzászólások: 0 | Harmonet
A gyermek a következő Örökség vagy Babadook szeretne lenni, de a megvalósításon csúfosan elbukik
2019-05-26 05:54:00 | Hozzászólások: 0 | Index.hu - Cinematix
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez