Az antibiotikumok nem várt mellékhatása

| Cikk eltávolítása
Cimkék:
Antibiotikum-kúra után vagy hasmenéssel, hányással járó fertőzések után sokan tapasztalják, hogy a tejtermékek fogyasztása kellemetlen hasi tüneteket - puffadást, hasfájást - okoz. A jelenség okairól és kezeléséről dr. Polgár Marianne... ...
folytatás

Legkedveltebb hírek
Országos átlagban ma reggel 1,5 °C körül alakult a minimum, ami több mint 8 °C-kal alacsonyabb az ilyenkor szokásosnál
2018-09-26 12:36:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Rózsa György örül, hogy Csilla lánya olyan hivatást talált, ami boldoggá teszi
2018-09-26 11:59:00 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
A spenótos, sütőtökös saláta igazi zsírgyilkos finomság
2018-09-26 11:21:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
A BKK nosztalgiajáratait érdemes kihasználni, ha kíváncsi vagy, hogy utaztak a múlt században
2018-09-26 11:06:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Az adathalászok továbbra is fenyegetést jelentenek, ezúttal az MKB Bank nevében küldenek megtévesztő e-maileket
2018-09-26 10:06:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Októbertől újra lesz Három kívánság Dévényi Tiborral
2018-09-26 09:22:00 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez