A brit Vodafone reklámja szó szerint nyitott szájjal szaladt be abba a bizonyos erdőbe

| Cikk eltávolítása
Cimkék:
A brit Vodafone reklámja szó szerint nyitott szájjal szaladt be abba a bizonyos erdőbe

Nyitott szájjal a faszerdőbe.

tartja a mondás, amit akkor szoktak mondani, amikor valaki önként kavarja magát előnytelen helyzetbe.

Nos, pontosan ez történt a brit Vodafone-nal is, akik a legújabb pormójukban olyan dizájnt dolgoztak ki, ami, nos, eléggé félreérthető. Nem is csépeljük a szót, inkább mutatjuk:

Az elképzelés szerint persze senkinek nem kéne péniszeket látnia, de az a helyzet, hogy valójában mindenki azt látja. Legalábbis a nézők nagyon nagy része így van vele.

Szerintetek is félreérthető?

Mirror

folytatás

Legkedveltebb hírek
A korai nyugdíjba vonulási lehetőségeknek továbbra sem engednek széles teret, mivel öregségi nyugdíj a jövőben is csak a teljes nyugdíjkorhatár betöltésétől állapítható meg
2019-01-18 15:53:02 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Harmadik helyen végzett egy bahamai pókerversenyen a kanadai Scott Wellenbach és ezzel 671
2019-01-18 15:52:33 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Heidi Klum szupermodell egészen szokatlan videókkal jelentkezett be az Instagram-oldalán
2019-01-18 15:41:44 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Pénteken az LMP levélben küldte át a táviratirodának saját, előre megírt OS-közleményét, amelyben arról akartak hírt adni, hogy a Médiahatósághoz fordulnak a M5-ön sugárzott Ez itt a kérdés? című mű
2019-01-18 15:36:37 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Stephen King igazán nem panaszkodhat, szép sorjában veszik elő klasszikusait, hogy filmre vagy sorozatra adaptálják, több-kevesebb sikerrel
2019-01-18 15:28:19 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Köszönöm, hogy Óföldeákon hagytatok annyit helyet a parkolóban, hogy busszal tologatni kelljen, attól, hogy Mercedesbe ültök, miért kell kereseni a közlekedési IQ-tokat
2019-01-18 15:09:59 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez