Mérföldkőhöz érkezett a National Geographic

| Cikk eltávolítása
Cimkék:

A NatGeo lett az első brand az Instagramon, amelynek sikerült elérnie a 100 millió követőt. Egy nyereményjáték bejelentésével köszönték meg a felhasználóknak.

2012-ben, a National Geographic Instagramon való debütálásakor még csak alig egy tucat fotós osztott meg képeket a profilra. A mostani mérföldkő elérése után a National Geographic köszönőposztjában háláját fejezte ki többek között annak a ma már több mint 130 fotósnak szerte a világban, akik közvetlenül és rendszeresen látják el tartalommal a fiókot.

Éppen a sok fotósnak köszönhető, hogy az oldal tele van változatosabbnál változatosabb posztokkal. A NatGeo egyik alappillére a ?diverzitás és az autentikus tartalmak?, éppen ezért a profiljukra posztoló természetfotósok teljesen szabad kezet kapnak a tartalomgyártásban. A színes és változatos posztok, úgy tűnik, a követők tetszését is elnyerte, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a mostani 100 milliós követői ?álomhatár? átlépése.

?Nagyon sokat köszönhetünk az Instagramnak. A történeteink nagy részét már az Instagramon osztjuk meg, hiszen amíg a magazinban véges a megjeleníthető tartalom, addig az Instagramon ez a szám végtelen, és nem utolsósorban kötetlen. A platform alapjaiban változtatta meg a munkánkat. Az újításokat kihasználva pedig újabb és újabb módon tudunk történeteket mesélni, legyen szó Insta-sztorikról vagy élő bejelentkezésekről? ? mondta Aaron Huey, a National Geographic egyik fotósa.

A neves alkalom apropóján most a NatGeo szeretne kedveskedni a követőinek. Arra invitálják a fotózás szerelmeseit, hogy osszanak meg National Geographic-inspirált képeket az Instagramon, amihez használják a #natgeo100contest hashtaget. Az általuk 10 legjobbnak ítélt képet pedig megosztják majd a NatGeo Instagramján is. Sőt, a tíz szerencsés között kisorsolásra kerül a főnyeremény, egy tanzániai szafari.

A National Geographic tavaly óta egyre nagyobb figyelmet fordít a közösségi médiás, azon belül is az instagramos megjelenésére. Olyannyira, hogy az Instagram újításait alkalmazva, 2018-ban már jelentős hangsúlyt fektettek a reklámkampányok lehető legsokszínűbb kihasználására. Ez pedig a követők számának rohamos gyarapodását produkálta.

Forrás: Vox.com

Fotó: Instagram

The post Mérföldkőhöz érkezett a National Geographic appeared first on Social Daily.

folytatás

Legkedveltebb hírek
A Facebook fejlesztői a közösségi oldal mobilos alkalmazásához készítettek egy frissítést, amivel könnyebben lehet meghatározni, milyen bejegyzésekre vagyunk kíváncsiak
2020-02-18 20:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
A PHASA-35 tervezését csupán két évvel ezelőtt kezdték meg a brit szakemberek, mostanra viszont már az első sikeres repülésén is túl van a szerkezet
2020-02-18 18:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
A Samsung idei legerősebb telefonja a Galaxy S20 Ultra lett, amelynek kijelzője az összes többi mobilét lekörözte
2020-02-18 16:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Mégis visszakerül Prága történelmi központjába, az Óvárosi térre annak a barokk Mária-oszlopnak a másolata, amelyet 1918 novemberében, röviddel a Habsburg-monarchia bukása után döntött le a tömeg egy tüntetésen, mivel az oszlopot a Csehország feletti osztrák és katolikus uralom jelképének tartották
2020-02-18 15:49:00 | Hozzászólások: 0 | Múlt-Kor
1920-ban egy Charles Ponzi nevű olasz férfi nyolc hónap alatt 20 millió dollártól szabadított meg több tízezer amerikai lakost
2020-02-18 14:44:00 | Hozzászólások: 0 | Múlt-Kor
A Google múlt héten adta ki a Chrome legújabb verziójának bétáját Android, Chrome OS, Linux és macOS rendszerekre
2020-02-18 14:17:18 | Hozzászólások: 0 | FN -tech
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez