Bizniszépítés, üzleti stratégia és a közösségi média

| Cikk eltávolítása
Cimkék:

Nézzük meg, hogy a közösségi média mit tehet a vállalkozásunkért, hogyan tudjuk a legjobban kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

Elsőre úgy tűnhet, hogy a Facebook vagy az Instagram jobban működik a divat- és szépségipar területén lévő vállalkozások számára. Ám ha megvan bennünk a kellő akarat, és rájövünk, hogyan kell ezeket a platformokat helyesen kihasználni, bármely területen lehet az üzletünk, az exponenciálisan nőhet, a vevőinket pedig közvetlenül ezekről az oldalakról tudjuk szerezni.

A közösségi oldalak használatára gondoljunk úgy, mint egy feladatra, és soha ne felejtsünk el posztolni a Facebookra és az Instagramra. Használjuk minél többet ezeket a platformokat arra, hogy bemutassuk magunkat és a cégünket.

Nézzük például az Instagramot! Ez egy nagyon vizuális platform, így úgy kell gondolnunk a hírfolyamunkra, mintha az egy magazin lenne a vállalkozásunknak. Gondoljuk végig: amikor valaki az oldalunkra téved, mit akarunk, hogy lásson? Mit szeretnénk, hogyan érezze magát a felhasználó?

Ha ez megvan, a következő, amit tennünk kell, a tartalom létrehozása. Itt van egy általános szabály: senki sem akarja, hogy valamit újra és újra eladjanak neki. A tartalmat úgy kell létrehozni, mintha egy tábortűz körül ülnénk a közönséggel. Ha csak az üzletről beszélnénk, akkor elzavarnának a tűztől, de ha érzelmileg kapcsolatba lépünk az emberekkel az üzletünkkel kapcsolatban, akkor elkezdjük megragadni a figyelmüket. Hozzunk létre tartalmat oly módon, hogy összekapcsoljuk magunkat a követőinkkel és potenciális ügyfeleinkkel. Ez segít abban, hogy a követőket az ügyfeleinkké alakítsuk.

Ne feledjük, hogy a közösségi média a közösség megépítéséről és az emberek megismeréséről, bizalmáról szól. Ha mindkettő megvan, akkor a követőkből vásárlók válnak. Használjuk ezeket a felületeket arra, hogy bemutassuk az üzleti tevékenységünk személyes szempontjait. Dolgozzunk keményen, legyünk következetesek, és legyünk jelen a legtöbb platformon, de ne fókuszáljunk túlságosan az értékesítésre. Ne feledjük, a közösségi médiás jelenlét egy hosszú távú stratégia.

Forrás: Forbes

Fotó: Social Media AOK

The post Bizniszépítés, üzleti stratégia és a közösségi média appeared first on Social Daily.

folytatás

Legkedveltebb hírek
Kis pénz, kis foci ? tartja a mondás, ami csak azért elcsépelt, mert legtöbbször igaz
2019-08-19 20:00:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Két éve, ha valaki OLED panellel szerelt okostévét szeretett volna magának, akkor mélyen a zsebébe kellett nyúlnia, hiszen a legolcsóbb modellek 600 000 forint környékén kezdődtek
2019-08-19 13:27:08 | Hozzászólások: 0 | FN -tech
Az immár tagadhatatlan klímaváltozás egyik újabb, veszélyes hozadéka az embert fertőző, sőt halálos kockázatot jelentő gombafajok terjedése
2019-08-19 12:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
83 éve, 1936. augusztus 19-én végezték ki a spanyol polgárháború idején Federico García Lorca spanyo
2019-08-19 10:24:00 | Hozzászólások: 0 | Múlt-Kor
Kertészeti projektnek ez még tőlük is túlzás lenne, a cél valójában az indiaiak minél hatékonyabb kizsákmányolása volt
2019-08-19 08:54:00 | Hozzászólások: 0 | Index.hu - Tudomány
Az egyik neves piackutató kiadta felmérését arról, hogy miként fogytak Európában az okostelefonok az év második negyedében
2019-08-19 08:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez