Srácok, ez nem mese!

| Cikk eltávolítása
Cimkék:

A gyerekeknél érvényesül a legerősebben a reklámok manipulatív hatása. Csak 9-10 éves korukban válnak elég éretté ahhoz, hogy megkülönböztessék a fikciót a valóságtól, valamint, hogy meglássák az ok-okozati összefüggéseket. A Brand Tester élménypark a megelőzésre és a reklámtudatosságra bíztatja a szülőket.

folytatás

Legkedveltebb hírek
A Port.hu ajánlója elhozza a legjobb hétvégi programokat.
2019-05-24 15:36:04 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Pribelszki Norbert eljegyezte négy évvel idősebb barátnőjét
2019-05-24 15:00:05 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Gyönyörű helyeken forgatták a Trónok harcát, idén nyáron valószínűleg sokan meglátogatják őket
2019-05-24 14:16:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Magyarországon nagyjából 200-250 ezer embert érint a betegség, fontos, hogy figyeljünk a tünetekre
2019-05-24 12:56:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Képeken az amfAR-gála legszebb ruhái.
2019-05-24 12:40:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
A kutatók olyasmire bukkantak, ami eddig csak a kihalás szélén álló fajoknál volt jellemző
2019-05-24 11:50:03 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez