Srácok, ez nem mese!

| Cikk eltávolítása
Cimkék:

A gyerekeknél érvényesül a legerősebben a reklámok manipulatív hatása. Csak 9-10 éves korukban válnak elég éretté ahhoz, hogy megkülönböztessék a fikciót a valóságtól, valamint, hogy meglássák az ok-okozati összefüggéseket. A Brand Tester élménypark a megelőzésre és a reklámtudatosságra bíztatja a szülőket.

folytatás

Legkedveltebb hírek
Nemrégiben egy átfogó, globális kutatást végeztek a tudósok, amiből kiderül, kik a legmagányosabbak
2020-05-30 09:30:04 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Az újhagyma édeskés íze kellemes, kevésbé csípős, és kitűnő alapanyaga lehet egy ízletes krémlevesnek
2020-05-30 09:08:14 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Harry herceget és Meghan hercegnét megállás nélkül zaklatják a lesifotósok Los Angelesben
2020-05-30 09:00:05 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Hattie Retroage válása után elhatározta, hogy kiélvezi a szingli lét minden percét: rengeteg egyéjszakás kalandban volt része, méghozzá csakis nála fiatalabb férfiakkal
2020-05-30 08:36:04 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
A luxusmárkák a kifutók egyeduralma mellett egyre inkább belekóstolnak a lakberendezés világába is
2020-05-30 08:09:13 | Hozzászólások: 0 | Életforma
Tálald ezen a hétvégén a sült csirkemellet extrákkal! A zöldbabtól, a csirkemelltől és a s
2020-05-30 08:08:13 | Hozzászólások: 0 | Femina.hu
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez