Nem a Google, hanem az Amazon lett a világ legértékesebb márkája

| Cikk eltávolítása
Cimkék:
Nem a Google, hanem az Amazon lett a világ legértékesebb márkája

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról  315,5 milliárd dollárra nőtt. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.

A lista további hét helyezettje a Microsoft (251,24 milliárd dollár), a Visa (177,91 milliárd dollár), a Facebook (158,96 milliárd dollár), az Alibaba (131,2 milliárd dollár), a Tencent (130,86 milliárd dollár), McDonald’s (130,36 milliárd dollár) és az AT&T (108,37 milliárd dollár). A százas listán 15 kínai cég szerepel.

A listán szereplő száz márka összesített értéke 7 százalékkal 4700 milliárd dollárra nőtt.A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti 2006 óta. Azóta a 100 vezető márka értéke 226 százalékkal nőtt, 2006-ban 1400 milliárd dollár volt.

Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja ? a pénzügyi adatok mellett ? a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeznek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.

folytatás

Legkedveltebb hírek
Hiába nem erősítette meg Irina Shayk és Bradley Cooper a szakításukat, nagyjából tényként lehet közölni azt
2019-06-19 22:00:02 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Lucecita mindenben Cristina segítségére van. Gustavot az emlékképei és Mirtha aggódása lassan az 
2019-06-19 22:00:00 | Hozzászólások: 0 | Tények TV2
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez