Rózsadombi irodaházba fektetik a kormányzati plakátolásnak is köszönhető giganyereséget

| Cikk eltávolítása
Cimkék:
Rózsadombi irodaházba fektetik a kormányzati plakátolásnak is köszönhető giganyereséget

Egy korábban panziónak használt, rózsadombi épületbe költöznek a kormányzati propaganda kiszolgáló cégei.

Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. tulajdonosa tavaly ősszel megvásárolt egy II. kerületi 1800 négyzetméteres telket a rajta álló 800 négyzetméteres házzal a Felső Zöldmáli úton. Az épület eredetileg egy 15 szobás szálló volt, amit azóta pazar felszereltségű, az új funkciónak megfelelő belsőterekkel rendelkező irodaházzá alakítottak át. A munkálatok még nem fejeződtek be teljesen, de információink szerint a Nemzeti Kommunikációs Hivatalnak dolgozó cégek munkatársai már hetekkel ezelőtt beköltöztek az ingatlanba.

A környéken nem ritka, hogy az egymillió forintot is meghaladja az eladásra kínált épületek négyzetméterára, és az átalakítási munkák is komoly pénzeket emészthetnek fel, ám a Rogán Antal vezette kormányzati propagandagépezet kulcsfigurájává nőtt Balásy számára az ingatlanberuházás nem jelenthettek akadályt, hiszen a két cég az utóbbi években elképesztő növekedési tempót produkált.

A New Land Media sikere valószínűleg a nemzetközi statisztikákban is párját ritkítja, hiszen az éves forgalma fél évtized alatt 570-szeresére nőtt. 2018-ban 52,2 milliárd forint folyt át a cégen, amelynek közel 20 százaléka tiszta haszonként jelent meg a kasszában.

Balásy személyes jövedelme az ingatlanvásárlás előtti évben kezdett igazán megemelkedni. Az állam fő kommunikációs beszállítója a New Land Media és a Lounge 2017-es nyereségéből összesen 1,3 milliárd forintot vett ki osztalékként, ami simán fedezhette az új irodaház kialakítását. De ha mégsem, akkor a 2018-as nyereséggel biztosan egyenesbe került.

Balásy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal egyre növekvő megrendeléseinek köszönhetően tavaly már 6,3 milliárd forintot tehetett zsebre osztalékként, ami havi fizetésre átfordítva azt jelenti, hogy minden hónapban 525 millió forintot keresett.

A Balásy-cégek többek között olyan kampányokat vezényeltek le, mint az Állítsuk meg Brüsszelt! Ők dolgoztak a Nemzeti Konzultációt és a Családok Évét népszerűsítő akción, idén pedig a Soros Györgyöt és Jean-Claude Junckert megjelenítő kampányon, illetve a családvédelmi akciótervet reklámozó anyagokon. A kiugróan magas forgalom annak is köszönhető, hogy a Rogán Antal minisztériuma alá tartozó NKH-nál Balásyék monopolhelyzetbe kerültek, miután tavaly nyáron kizárták a kormánypropaganda-üzletből a korábbi versenytársakat, Csetényi Csaba és Kuna Tibor vállalkozásait. Azóta a kommunikációs megbízások a New Land Mediánál, illetve a Lounge Design-nál kötnek ki.

folytatás

Legkedveltebb hírek
Ajánló - Tarts Te is az Innovátorral szombat délelőtt a SuperTV2-n!
2019-09-15 14:40:00 | Hozzászólások: 0 | Tények TV2
Már csak a ma délutáni két szingli mérkőzést kell megvárni
2019-09-15 14:05:05 | Hozzászólások: 0 | Népszava
Nézd meg az Innovátor legújabb részét!
2019-09-15 14:00:00 | Hozzászólások: 0 | Tények TV2
László Orsolyával a Múmiák a középpontban konferencián futottam össze először, ahol a gyerekcsontokból kinyerhető információkról és az egyiptomi ásatásokról mesélt
2019-09-15 13:57:02 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Hihetetlen milyen érzés nélküli, sablonokból álló, szokvány dicshimnuszt darál rezzenéstelen arccal, Goneril és Regan, amikor rögtön a Lear király elején, a debreceni Csokonai Színház előadásában az ország elosztására kerül a sor - a Vidéki Színházak Fesztiválján, a Tháliában
2019-09-15 13:56:21 | Hozzászólások: 0 | Népszava
A francia válogatott bronzérmet nyert a kínai férfi kosárlabda-világbajnokságon, mivel a vasárnapi helyosztón nyolc ponttal legyőzte az ausztrál csapatot
2019-09-15 13:54:44 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez