Miért és hogyan építsünk fel egy Growth csapatot?

| Cikk eltávolítása
Cimkék:

Aki ezt a cikket olvassa, valószínűleg már  tisztában van magával a fogalommal, és kapott egy átfogó képet arról, hogy a gondolkodásmódot, a growth mindsetet hogyan kell értelmezni. Lássuk, milyen kompetenciák, strukturális integrációk, priorizációs keretrendszerek és egyéb körülmények szükségesek ahhoz, hogy egy ütőképes growth csapatot állítsunk össze. És mindezt miért.  Jól együttműködő és valóban hatékony – bármilyen – csapatot felépíteni már önmagában kihívás. Halmozottan igaz ez a growth csapatokra. Fel kell mérned a makro-organizációs problémáidat – hogyan kapcsolódhat a csapat a marketingedhez, a termékhez -, majd ugyanezt meg kell tenned mikro szinten is, például ezeknek a csapatoknak a mérhetőségét vizsgálva. Ha szeretnéd elsajátítani a Growth Hacking alapjait, iratkozz fel a hét napos gyorstalpalónkra Pár kérdés, amin biztosan végig fogunk menni együtt:  Miért van szükséged egy growth csapatra? Mi a különbség a szakmai tudáskészletek között? Hogyan illeszkedik a growth csapat a marketinghez és a termékhez? Miért van szükséged egy Growth Hacker csapatra? Ha körbenézel a világban, hogy milyen cégek adoptálták ezt a fajta növekedés-fókuszú szemléletet, akkor a LinkedIn, Uber, Atlassian, Pinterest, Airbnb, Tesla, Slack és számos más nagy név növekedési grafikonjainak teteje a világűrig ér. Ez azért elég jól hangzik, lássuk be. Egyre gyakoribb, hogy nagy cégek döntéshozói – vagy startup vállalkozások esetén a befektetők – megkérik az ügyvezetőiket, hogy fektessenek growth csapatokba. De mégis mi ennek az oka? Szemléletes példa a Product Death Cycle, amit akár termékelhalási ciklusnak is hívhatnánk magyarul. Ennek a lényege, hogy van egy víziód, amiből létrehozol egy funkcionális terméket, amiről azt hiszed, hogy az embereknek szükségük van rá, és akarják. Ezt követően piacra dobod a termékedet, és örülsz a kezdeti sikereidnek. Aztán egyszer csak elkezd stagnálni a növekedés, vagy egyenesen elindulsz lefelé. Mivel nem érted, hogy mi az oka a stagnálásnak, csökkenésnek, ezért újabb és újabb funkciókat adsz hozzá a termékedhez, így indítva újra ezt a ciklust. […]

The post Miért és hogyan építsünk fel egy Growth csapatot? appeared first on GrowthHackers.hu.

folytatás

Legkedveltebb hírek
Az AnTuTu Benchmark teljesítménymérő szoftver készítői közzétették októberi listájukat a tíz legerősebb középkategóriás androidos mobilról
2019-11-13 05:40:03 | Hozzászólások: 0 | FN -tech
A pad thai egyáltalán nem olyan régi, tradicionális fogás, mint gondolnánk
2019-11-13 05:19:00 | Hozzászólások: 0 | Index.hu - Tudomány
Valószínűleg a Tauridák meteorrajjal érkezett az az objektum, amely Missouri államban világította be az eget
2019-11-12 21:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
A legnagyobb technológiai vállalatok újításának tervei mostanság rendre hetekkel korábban kiszivárognak
2019-11-12 20:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Ha valakivel már előfordult, hogy hazaérvén az égve hagyott villanykörte fogadta, akkor biztos eszébe jutott, milyen jó lenne, ha a lakást elhagyva ellenőrizni és távolról lekapcsolhatná az induláskor égve felejtett villanyokat
2019-11-12 19:27:59 | Hozzászólások: 0 | FN -tech
Egy "furcsa", szokatlanul nagy állat mumifikált tetemét találták meg ásatások során egyiptomi régészek a Kairótól délre fekvő, nekropoliszáról és lépcsős piramisáról híres Szakkarában
2019-11-12 19:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez