Miért és hogyan építsünk fel egy Growth csapatot?

| Cikk eltávolítása
Cimkék:

Aki ezt a cikket olvassa, valószínűleg már  tisztában van magával a fogalommal, és kapott egy átfogó képet arról, hogy a gondolkodásmódot, a growth mindsetet hogyan kell értelmezni. Lássuk, milyen kompetenciák, strukturális integrációk, priorizációs keretrendszerek és egyéb körülmények szükségesek ahhoz, hogy egy ütőképes growth csapatot állítsunk össze. És mindezt miért.  Jól együttműködő és valóban hatékony – bármilyen – csapatot felépíteni már önmagában kihívás. Halmozottan igaz ez a growth csapatokra. Fel kell mérned a makro-organizációs problémáidat – hogyan kapcsolódhat a csapat a marketingedhez, a termékhez -, majd ugyanezt meg kell tenned mikro szinten is, például ezeknek a csapatoknak a mérhetőségét vizsgálva. Ha szeretnéd elsajátítani a Growth Hacking alapjait, iratkozz fel a hét napos gyorstalpalónkra Pár kérdés, amin biztosan végig fogunk menni együtt:  Miért van szükséged egy growth csapatra? Mi a különbség a szakmai tudáskészletek között? Hogyan illeszkedik a growth csapat a marketinghez és a termékhez? Miért van szükséged egy Growth Hacker csapatra? Ha körbenézel a világban, hogy milyen cégek adoptálták ezt a fajta növekedés-fókuszú szemléletet, akkor a LinkedIn, Uber, Atlassian, Pinterest, Airbnb, Tesla, Slack és számos más nagy név növekedési grafikonjainak teteje a világűrig ér. Ez azért elég jól hangzik, lássuk be. Egyre gyakoribb, hogy nagy cégek döntéshozói – vagy startup vállalkozások esetén a befektetők – megkérik az ügyvezetőiket, hogy fektessenek growth csapatokba. De mégis mi ennek az oka? Szemléletes példa a Product Death Cycle, amit akár termékelhalási ciklusnak is hívhatnánk magyarul. Ennek a lényege, hogy van egy víziód, amiből létrehozol egy funkcionális terméket, amiről azt hiszed, hogy az embereknek szükségük van rá, és akarják. Ezt követően piacra dobod a termékedet, és örülsz a kezdeti sikereidnek. Aztán egyszer csak elkezd stagnálni a növekedés, vagy egyenesen elindulsz lefelé. Mivel nem érted, hogy mi az oka a stagnálásnak, csökkenésnek, ezért újabb és újabb funkciókat adsz hozzá a termékedhez, így indítva újra ezt a ciklust. […]

The post Miért és hogyan építsünk fel egy Growth csapatot? appeared first on GrowthHackers.hu.

folytatás

Legkedveltebb hírek
Pár napja már letölthető az iPhone-okra az Apple legújabb mobil operációs rendszere, az iOS 14
2020-09-26 15:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Egy hardvermódosításban utazó hacker úgy módosította a Lego mariós szettjének fő karakterét, hogy a figurából egy mini joystick lett
2020-09-26 14:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
75 éve, 1945. szeptember 26-án halt meg New Yorkban Bartók Béla, a múlt század legnagyobb magyar zen
2020-09-26 13:41:00 | Hozzászólások: 0 | Múlt-Kor
Elérhetővé vált az EKG funkció használata a Samsung Galaxy Watch Active2 és a Galaxy Watch 3 okosórákon az amerikai felhasználók számára
2020-09-26 13:03:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Edison csak learatta a babérokat.
2020-09-26 12:55:00 | Hozzászólások: 0 | Index.hu - Tudomány
Orosz, kínai és vietnami hackerek csütörtökön kibertámadást próbáltak intézni hazai pénzügyi intézetek ellen, de Magyar Telekom hálózatát is megpróbálták leterhelni
2020-09-26 12:04:00 | Hozzászólások: 0 | HVG
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez