Elég volt az éjszakai forgolódásból: tuti tippek, hogy jól aludj! (x)

| Cikk eltávolítása
Cimkék:
Elég volt az éjszakai forgolódásból: tuti tippek, hogy jól aludj! (x)

Folyton pörögnek a gondolatok a fejünkben, képtelenek vagyunk kikapcsolni, hiszen annyi megoldatlan feladat áll még előttünk? Sokak számára lehet ismerős ez a helyzet, hiszen a modern életstílus egyre több elintéznivalót, munkát és feladatot ró ránk, amik elvégzésére olykor a nap 24 órája sem elég. A stresszesebb időszakokban a jó minőségű alvás sokak számára megvalósíthatatlan, ám fáradtan nehezebb teljesíteni ? így alakul ki az ördögi kör, amelyből nagyon nehéz kitörni. Tippeket adunk arra, hogy mit tehetünk azért, hogy kellőképpen ki tudjuk aludni magunkat.

1.       Hangolódjunk rá a lefekvésre!

Lefekvés előtt két órával már ne igyunk koffeint, ne együnk nehéz, zsíros ételeket, és a sportot se ilyenkorra időzítsük. Próbáljunk meg ellazulni. Egy kellemes fürdő az első lépés lehet a könnyebb elalváshoz.

2.       A számítógép, az okoseszközök és a tévé kékes fénye gátolja az alvást segítő melatonin hormon termelődését. Ezért jobban járunk, ha száműzzük a hálószobánkból ezeket az eszközöket, és inkább újságot, vagy könyvet olvasunk elalvás előtt.

3.       Tanítsuk meg az agyunkat arra, hogy a hálószoba pihenésre és alvásra való, soha ne játsszunk, eddzünk, vagy dolgozzunk ott, ahol aludni szoktunk. A társunkkal is beszéljük meg a stratégiát.

4.       Aki a meditációban hisz, annak érdemes kipróbálnia az amerikai hadseregben alkalmazott technikát: első lépésben el kell lazítani az arcunk minden izmát, a nyelvünket, az állkapcsunkat, és a szem körüli izmokat is. Ezután ejtsük le a vállunkat, amit kövessen a felkarunk, majd az alkarunk is. Lélegezzünk ki, hogy megnyugtassuk a mellkasunkat, lazítsuk el a lábainkat egészen a lábujjakig. Szánj 10 másodpercet a gondolataid megtisztítására, majd gondolj előbb arra, hogy egy kenuban fekszel, majd egy bársonyos függőágyon egy teljesen elsötétített szobában, és mantrázz magadban egy egyszerű kifejezést. Szakértők szerint ez a módszer hatásos!

5.       Ám ha úgy érzed, a fenti meditációhoz nincs kedved és türelmed, akkor válassz gyógynövénytartalmú gyógyszert! A Sedacur forte a valeriána, a komló és a citromfű kivonatának kombinációját tartalmazza, és a szintetikus altatókkal ellentétben nem okoz függőséget és hozzászokni sem lehet. Éjjel altat, nappal pedig oldja a feszültséget, de nem leszünk álmosak tőle, és a figyelemzavartól sem kell tartani, illetve az autóvezetést sem befolyásolja hátrányosan.

Vény nélkül kapható gyógyszer

 

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS A MELLÉKHATÁSOKRÓL OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!
folytatás

Legkedveltebb hírek
Mint megírtuk, Ronaldinho Magyarországra látogatott a budapesti teqball-világbajnokság miatt, Hajdú Péter is elkapta a sztárfocistát egy szelfire
2019-12-08 11:07:18 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
A G7 ízekre szedte a Telekom Veszprém férfi kézilabda csapatot működtető vállalkozás 2019
2019-12-08 10:59:57 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Sokan hiányolják a jelenlegi film- és televíziós termésből a magyar történelemben vagy a klasszikus irodalmi hagyományainkban gyökerező műveket, meglehet, joggal
2019-12-08 10:58:17 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
A Budapesti Rendőr-főkapitányság munkatársai a társadalmi felelősségvállalás jegyében december 6-án immár hagyományosan ellátogatnak olyan egészségügyi intézménybe, ahol beteg gyerekeket ápolnak
2019-12-08 10:56:15 | Hozzászólások: 0 | 24.hu
Nézd meg a Nagy Vagy! Auchan Kupa legújabb részét!
2019-12-08 10:45:00 | Hozzászólások: 0 | Tények TV2
Nézd meg a TechGuru legújabb részét!
2019-12-08 10:40:00 | Hozzászólások: 0 | Tények TV2
Tipp: Kattints a képre a következő hír megtekintéséhez