Hírforrás: Growth Hackers

2019-11-08 07:50:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Aki ezt a cikket olvassa, valószínűleg már  tisztában van magával a fogalommal, és kapott egy átfogó képet arról, hogy a gondolkodásmódot, a growth mindsetet hogyan kell értelmezni. Lássuk, milyen kompetenciák, strukturális integrációk, priorizációs keretrendszerek és egyéb körülmények szükségesek ahhoz, hogy egy ütőképes growth csapatot állítsunk össze. És mindezt miért.  Jól együttműködő és valóban hatékony – bármilyen – csapatot felépít..
2019-11-08 06:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Az LTV jelentése Az LTV (néha CLTV) a Customer Lifetime Value rövidítése. Ezt magyarul vásárlói életút értéknek hívhatjuk. Ez az érték azt mutatja meg, hogy egy vásárló  – akvirálástól a lemorzsolódásig – mennyi bevételt termel átlagosan a cégednek. Ezt a rövidítést jól jegyezd meg, mert mostantól kritikus szerepe lesz minden vállalkozásodban.  Te tisztában vagy vele, hogy a vállalkozásodban... - a különböző vásárlói szegmenseidnek az akvirálására m..
2019-11-08 06:10:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
A growth hacking alapja, hogy egy probléma megoldására és egy cél elérésére - vagy egyáltalán azonosítására - hipotéziseket állítunk fel és priorizálunk. Vajon hogyan álljunk neki mindehhez? Ebből a cikkből minden kiderül, olvass tovább. The post Milyen módszerekkel tudunk hatékonyan priorizálni? appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-08 04:30:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Ebben a cikkben megismerkedhetsz a Growth Hacking folyamatok egy nagyon fontos elemével, a kísérleti stratégiákkal és azok módszertanával. Célunk, hogy lerántsuk a leplet a Growth Hackingről, amit sokan ma Magyarországon a marketinggel mosnak össze. Amint végigolvasod, kellően mély ismereteket fogsz kapni a valódi GH gondolkodásmódba és akár azonnal el is kezdheted alkalmazni. Mindenki máshogy közelíti meg a kísérleteket, de az ebben sikeres vállalatok azért mégis megegyeznek..
2019-11-08 02:50:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
A viralitás - fogalmát tekintve - valamilyen információ vírusszerű, általában exponenciális terjedését jelenti. Ez lehet egy termék (pl.: alkalmazás), egy YouTube videó, egy hoax, egy mém, egy blog poszt, bármi. A viralitás a growth hackingben lényegében annak a lehetősége, hogy egy "valamit" (lásd: fenti példák) potenciálisan mennyien osztanak meg rövid idő alatt, és így mekkora organikus akvizíciót érünk el vele. Ezutóbbit virális növekedésnek hívjuk. The post í..
2019-11-08 01:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Interjúnk alanya Papp Gábor, a ThePitch online marketing és SEO blog alapítója, akit arról kérdeztünk, miként lehet felkészíteni a döntéshozókat, hogy még idejében felismerjék a hosszútávon veszteséges SEO szolgáltatás előjeleit. The post Mik a gyenge SEO előjelei? Interjú Papp Gáborral appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-07 23:30:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Van egy validált ötletünk, egy validált termékünk. Szép is, jó is, jól használható, szeretik a felhasználók, de a növekedési pályát valamiért még mindig nem értük el. Nem érkezik kellő mennyiségű új felhasználó, nincsen annyi fizető vásárló, amennyit terveztünk korábban. The post Language/market fit: a nyelvezet jelentősége appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-07 21:50:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Gondolkodtál már azon, hogy mennyibe kerülnek a felesleges meetingek? És azon, hogy a szükségesek miért nincsenek optimalizálva? Nem árulok el túl nagy titkot, ha azt mondom, hogy akár már egy öttagú csapat esetében is egy egyórás meeting az összes foglalkoztatói költséget tekintve százezrekbe kerülhet. Senki sem szeret ennyi pénzt elégetni, gyanítom. Egy hetente ismétlődő meeting a growth csapat számára viszont nemcsak jó, de szükséges is. Ebben az írásban az ideál..
2019-11-07 20:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Akár döntéshozó vagy, akár egy csapat tagja, szinte biztos, hogy a munkád során rendszeresen előkerülnek különböző KPI-ok. Mi is az a KPI? A következő pár percben megnézünk pár gondolatébresztő pontot is az alapokon felül. Mielőtt rátérnénk a számtalan példánkra, előbb nézzük meg az akroníma jelentését. Key Performance Indicator, vagyis kulcs teljesítménymutató a KPI rövidítés jelentése. Egy jó KPI irányt mutathat, megérteti veled és a csapa..
2019-11-07 18:30:54 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Az elmúlt egy-másfél hétben azzal kísérleteztünk, hogy a korábban megírt, viralitásról szóló cikkünk alapján vajon a LinkedIn posztjaink terjedési sebességét mennyire tudjuk hitelesen mérni. Összeállítottam egy "Linkedin posztok viralitása" táblázatot, ami a szokásos basic reach és engagement ráták alapján dolgozik, ezt a cikk végén a gombra kattintva te is letöltheted.  The post így mérjük a LinkedIn posztok viralitását appeared first on GrowthHackers.hu. ..