Hírforrás: Growth Hackers

2020-03-29 12:31:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Krízishelyzet idején megváltoznak a körülmények, ezért mindaz a stratégia,  amit hosszú hónapok vagy évek alatt kialakított a szervezet, most pillanatok alatt kukába köthet ki. Vezetőként túl vagy a kezdeti információgyűjtési és megrémülési fázison és most itt az idő, hogy a szervezet beálljon a szürreálisnak tűnő valóságba: A piacod tegnapról mára megváltozott. Még nincs késő. The post így növekedj krízishelyzet idején appeared first on Growth..
2020-03-20 09:11:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Kivel azonosítják a márkád és kik lesznek azok a szereplők az értékesítési láncodban érintkeznek a vásárlóiddal? Kik azok a meghatározó személyek, akik alapján benyomást alkotnak a márkáról, a vásárlókhoz való viszonyról? És milyen hatást gyakorolnak az üzleti sikereidre? Ezeket a kérdéseket fogjuk megválaszolni egy szemfelnyitó posztban.  The post Brandmérgezés: A láthatatlan ellenség appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-03-12 12:51:03 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Hogyan alkalmazd a Home Office-t? Mire érdemes figyelni is milyen eszközök elengedhetetlenek a szakszerű alkalmazásához. The post Home Office – szakszerűen appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-02-18 19:50:04 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
A Márkahűség idejét múlt kifejezés. Felejtsd el. 2020-ban egy valamire való szervezet nem engedhet meg magának, mert tudja: pusztán illúzió The post Márkahűség csak illúzió, felejtsd el! appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-02-18 13:10:04 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
41 elképesztő TikTok statisztika, amit nem tudtál a kínai tulajdonú közösségi platformról. Tények, statisztika és érdekességek, amit tudni érdemes a TikTok-ról. The post 41 elképesztő Tiktok tény és statisztika appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-02-02 22:10:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
The post Tiktok növekedési stratégia: visszafejtve appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-01-30 20:50:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
A Lidl áruházlánc marketingeséinek sikerült az, ami sokaknak nem fog: a vírusszerű terjedés, vagy ahogy mi hívjuk ?SPIKE?. A vírusmarketing nem véletlenül kapta a nevét, mindössze annyiról szól a kifejezés, hogy valami elterjed olyan intenzitással, ahogy a vírusok szoktak. The post Húsgolyó marketing, avagy a virális tartalom hatása appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-01-28 13:50:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Nemrég írtam egy cikket a Revolut növekedési stratégiájáról, ami szép tüskét hagyott a statisztikánkon. Minden hónapban a duplázás a cél és tartjuk is magunkat hozzá, azonban 2020 január hatodikán már elértük a 5x-ös látogatottságot, miután a Google is beszavazta a discovery-be. Tüske ide vagy oda, azért sok emberhez eljutott az erősen szakmai cikk. Számunkra fontos a reach, persze nem ez az első metrikánk. Szeptemberben indultunk és 230k elérést már letettünk csak a linkedin..
2020-01-20 12:30:03 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Mi kell ahhoz, hogy felülkerekedj a konkurencián? Ismerd meg két konkrét példán keresztül, hogy milyen lehetőségedi vannak a kitörési pont azonosítására The post Mentális teher: Simple vs Parkl appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-01-14 09:50:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
The post Mentális teher, kockacsoki, konkurencia appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2020-01-03 00:30:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Mi áll a Revolun meredek növekedése mögött? Milyen stratégiák és Growth Hackek segítik a pénzügyi unikornis virális terjedését? Publikus adatokból visszafejtjük a működét és elmagyarázzuk a miérteket. The post Revolut növekedési stratégia: visszafejtve appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-12-16 14:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
The post 10 hiba, ami lassítja a startup növekedését appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-29 17:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Sokan nincsenek tisztában vele, hogy mennyire fontos a felhasználói élmény. Aki mégis, az pedig sokszor nem tudja, hogy kihez forduljon vagy mi alapján válasszon szakembert. Megkérdeztünk Tárkány-Kovács Balázst, az Ergomania UX designerét, hogy vajon mi alapján választható ki a megfelelő szakember, mettől-meddig tarthat egy UX projekt, és milyen kompetenciákkal és tudással kell rendelkezni ahhoz, hogy jó megrendelők legyünk. The post Hogyan válasszunk UX szakembert? – Interj..
2019-11-20 23:10:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Milyen kérdéseket kell feltenni egy Growth Marketer állásinterjún és miért? Mire számíthatsz, ha egy ilyen pozícióra jelentkezel? Olvasd el a cikket és töltsd ki te is a kérdőívet The post 16 kérdés, amire számítanod kell egy Growth Marketer állásinterjú során appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-15 11:30:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Ebben a cikkben leírjuk, hogy mi az az A/B tesztelés, miért fontos, és mi alapján lehet priorizálni a különböző teszteket. Growth hacking priorizálásról már írtunk korábban általánosan, de most egy kicsit konkrétabban is megnézzük, hogy milyen kérdéseket kell feltennünk, kik és hogyan dönthetnek arról, hogy milyen teszt legyen futtatva, és a többi. Kezdjük az alapoknál.. Mi az az A/B tesztelés? Az A/B tesztelés az adatelemzők fegyvere, melynek lényege, hogy egy gomb..
2019-11-13 21:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Minket mindig is érdekelt, hogy szakemberek hogyan építettek fel a semmiből dollármilliós bevételű vállalkozásokat. A growth hacking elvégre erről szól, nagy növekedés, stratégiai fókusz, agilis hozzáállás. Kedvcsinálónak írtunk egy keveset arról, hogy szerintünk kik számítanak nagyon híres growth hackernek. Kezdjük is a fogalom atyjával, Sean Ellis-szel. Sean Ellis Bár kevesen tudják, de Sean maga is éveket töltött Magyarországon, sőt, az Egyesült Államokban m..
2019-11-08 07:50:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Aki ezt a cikket olvassa, valószínűleg már  tisztában van magával a fogalommal, és kapott egy átfogó képet arról, hogy a gondolkodásmódot, a growth mindsetet hogyan kell értelmezni. Lássuk, milyen kompetenciák, strukturális integrációk, priorizációs keretrendszerek és egyéb körülmények szükségesek ahhoz, hogy egy ütőképes growth csapatot állítsunk össze. És mindezt miért.  Jól együttműködő és valóban hatékony – bármilyen – csapatot felépít..
2019-11-08 06:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Az LTV jelentése Az LTV (néha CLTV) a Customer Lifetime Value rövidítése. Ezt magyarul vásárlói életút értéknek hívhatjuk. Ez az érték azt mutatja meg, hogy egy vásárló  – akvirálástól a lemorzsolódásig – mennyi bevételt termel átlagosan a cégednek. Ezt a rövidítést jól jegyezd meg, mert mostantól kritikus szerepe lesz minden vállalkozásodban.  Te tisztában vagy vele, hogy a vállalkozásodban... - a különböző vásárlói szegmenseidnek az akvirálására m..
2019-11-08 06:10:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
A growth hacking alapja, hogy egy probléma megoldására és egy cél elérésére - vagy egyáltalán azonosítására - hipotéziseket állítunk fel és priorizálunk. Vajon hogyan álljunk neki mindehhez? Ebből a cikkből minden kiderül, olvass tovább. The post Milyen módszerekkel tudunk hatékonyan priorizálni? appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-08 04:30:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Ebben a cikkben megismerkedhetsz a Growth Hacking folyamatok egy nagyon fontos elemével, a kísérleti stratégiákkal és azok módszertanával. Célunk, hogy lerántsuk a leplet a Growth Hackingről, amit sokan ma Magyarországon a marketinggel mosnak össze. Amint végigolvasod, kellően mély ismereteket fogsz kapni a valódi GH gondolkodásmódba és akár azonnal el is kezdheted alkalmazni. Mindenki máshogy közelíti meg a kísérleteket, de az ebben sikeres vállalatok azért mégis megegyeznek..
2019-11-08 02:50:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
A viralitás - fogalmát tekintve - valamilyen információ vírusszerű, általában exponenciális terjedését jelenti. Ez lehet egy termék (pl.: alkalmazás), egy YouTube videó, egy hoax, egy mém, egy blog poszt, bármi. A viralitás a growth hackingben lényegében annak a lehetősége, hogy egy "valamit" (lásd: fenti példák) potenciálisan mennyien osztanak meg rövid idő alatt, és így mekkora organikus akvizíciót érünk el vele. Ezutóbbit virális növekedésnek hívjuk. The post í..
2019-11-08 01:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Interjúnk alanya Papp Gábor, a ThePitch online marketing és SEO blog alapítója, akit arról kérdeztünk, miként lehet felkészíteni a döntéshozókat, hogy még idejében felismerjék a hosszútávon veszteséges SEO szolgáltatás előjeleit. The post Mik a gyenge SEO előjelei? Interjú Papp Gáborral appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-07 23:30:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Van egy validált ötletünk, egy validált termékünk. Szép is, jó is, jól használható, szeretik a felhasználók, de a növekedési pályát valamiért még mindig nem értük el. Nem érkezik kellő mennyiségű új felhasználó, nincsen annyi fizető vásárló, amennyit terveztünk korábban. The post Language/market fit: a nyelvezet jelentősége appeared first on GrowthHackers.hu. ..
2019-11-07 21:50:01 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Gondolkodtál már azon, hogy mennyibe kerülnek a felesleges meetingek? És azon, hogy a szükségesek miért nincsenek optimalizálva? Nem árulok el túl nagy titkot, ha azt mondom, hogy akár már egy öttagú csapat esetében is egy egyórás meeting az összes foglalkoztatói költséget tekintve százezrekbe kerülhet. Senki sem szeret ennyi pénzt elégetni, gyanítom. Egy hetente ismétlődő meeting a growth csapat számára viszont nemcsak jó, de szükséges is. Ebben az írásban az ideál..
2019-11-07 20:10:02 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Akár döntéshozó vagy, akár egy csapat tagja, szinte biztos, hogy a munkád során rendszeresen előkerülnek különböző KPI-ok. Mi is az a KPI? A következő pár percben megnézünk pár gondolatébresztő pontot is az alapokon felül. Mielőtt rátérnénk a számtalan példánkra, előbb nézzük meg az akroníma jelentését. Key Performance Indicator, vagyis kulcs teljesítménymutató a KPI rövidítés jelentése. Egy jó KPI irányt mutathat, megérteti veled és a csapa..
2019-11-07 18:30:54 | Hozzászólások: 0 | Cimkék:
Az elmúlt egy-másfél hétben azzal kísérleteztünk, hogy a korábban megírt, viralitásról szóló cikkünk alapján vajon a LinkedIn posztjaink terjedési sebességét mennyire tudjuk hitelesen mérni. Összeállítottam egy "Linkedin posztok viralitása" táblázatot, ami a szokásos basic reach és engagement ráták alapján dolgozik, ezt a cikk végén a gombra kattintva te is letöltheted.  The post így mérjük a LinkedIn posztok viralitását appeared first on GrowthHackers.hu. ..