Nemigen panaszkodtunk a banki díjakra attól, hogy tájékoztatnak minket
Egy uniós irányelv alapján a bankoknak kimutatást kell küldeniük az ügyfelek részére a banki költségekről. Mint az Azépénzem.hu emlékeztett, az első egész éves kimutatást idén januárban kellett kiküldeniük a bankoknak, a következő levél a következő hónapban érkezik.
Ez a tájékoztatás bankszektor szinten egységes, így ? elvileg ? könnyebben össze lehet hasonlítani a költségeket. A díjkimutatásból az persze nem derül ki, hogy drága-e a bankszámlánk. A költségeket a bankolási szokásaink és a számlacsomag határozza meg. Mindenesetre a díjkimutatást megéri összehasonlítani más számlacsomagok kondícióival, és olcsóbbra váltani, ha találunk jobb ajánlatot.
A portál által megkérdezett bankok szerint azonban egyelőre nemigen jellemző, hogy ezzel a lehetőséggel tömegével élnének a számlatulajdonosok, hiszen
nem nőtt a bankváltási hajlandóság, nem panaszkodtak a túl magass díjakra, nem voltak érdemi reakciók, kérdések.Előfordul az is, hogy az ügyfél nem érti, miért kapott kimutatást, van-e vele dolga, illetve hogy nem tudja, pontosan milyen díjak szerepelnek a listában.
Egyetleb bank jelezte csak, hogy az értesítők óta mintha tudatosabbak lennének a számlatulajdonosok, de náluk sem nőtt meg a bankváltások száma.
The post Nemigen panaszkodtunk a banki díjakra attól, hogy tájékoztatnak minket first appeared on 24.hu.
Hasonló tartalmak
Tippek beltéri ajtó kiválasztásához
- hirextra
- 30 Nov, 2024
Új férfi a régi műsorhoz
- Népszava
- 30 Nov, 2024