Új irányt mutat az online termékek piacán a Nosalty
Folytatja a gasztrotársadalom közösségépítését a Nosalty, amely az Élményfőzés elnevezésű projektjével a hazai piacon egy teljesen új és egyedi formátummal jelentkezett. A kezdeményezés a tartalmi újdonságok mellett egy hosszú távon is működő, innovatív üzleti modell bevezetését is jelenti, illetve így kívánja csökkenteni az ingyenes tartalomszolgáltatókra jellemző általános piaci kitettséget. A felületre regisztrálók az ország bármely pontjáról csatlakozhatnak az ?online konyhákban? zajló programokhoz.
A Nosalty számára az innováció, valamint a termékfejlesztés mindig kiemelkedő szereppel bírt, ám amellett, hogy a szerkesztőség folyamatosan frissülő tartalmakat készít az olvasók számára, rendszeresen indít közösségépítő programokat is.
Tavaly, a Házimenza elnevezésű projekt során bebizonyosodott, hogy van igény az otthoni közös főzésekre, és a hasonló, élményalapú programokra. Ennek fényében hívta életre legújabb, regisztrációs díjhoz kötött kezdeményezését Magyarország piacvezető online gasztro magazinja.
NosaltyA most induló Élményfőzés projekt azért is egyedülálló, mert ingyenes tartalomszolgáltatóként, a hirdetői piacon alapuló üzleti modellünk mellé tudtunk találni új bevételi forrást. Nálunk a tematikából adódóan a klasszikus fizetőkapus modell, a Paywall nem feltétlenül működőképes, de egy ilyen szolgáltatás esetében számíthatunk olvasói árbevételre. Ezt az első pár nap eladási adatai már alá is támasztják
? nyilatkozta Krankovics Béla, a Nosalty digitális lapigazgatója.
Az Élményfőzés projekt során öt hétvégén keresztül öt ismert ember készít el egy-egy ízletes, laktató és nem utolsó sorban, egészséges fogást. A résztvevők az ?online konyhákban? olyan hírességekkel főzhetnek együtt élőben, mint Steiner Kristóf, Gáspár Bea, Fancsikai Eszter, Sztarenki Dóri vagy éppen Sass Dani.
NosaltyA Knorr támogatásával megvalósuló programsorozathoz az ország bármely pontjáról lehet csatlakozni, csupán egy szimpatikus receptet, valamint a kedvenc sztárt kell kiválasztani. A hozzávalókat házhoz szállítják, így a résztvevőnek nincs más dolga, mint a saját konyhájukból online csatlakozni a főzésekhez.
NosaltyA receptek alapanyagait a jövő élelmiszereiből válogatják össze. Az élelmiszerek minősége kiemelten fontos, ezt pedig a projekt logisztikai és beszállítópartnere, a NekedTerem Magyarország Kft. biztosítja.
További részletek az Élményfőzés platformján, itt érhetők el.
The post Új irányt mutat az online termékek piacán a Nosalty first appeared on 24.hu.