:

Fizetős csoportokat tesztel a Facebook

Fizetős csoportokat tesztel a Facebook

A Facebook az elmúlt években erősen ráállt a közösségépítésre annak céljából, hogy tovább növelje az oldal forgalmát. A Meta vezetője, Mark Zuckerberg szerdán jelentette be a Community Summit nevű eseményen, hogy a jövőben újabb eszközöket kapnak a csoportadminisztrátorok, többek közt termékeket adhatnak el a saját közösségükön belül.

Emellett plusz bevételt szerezhetnek gyűjtés útján, vagy akár azt is megadhatják, hogy díj ellenében lehessen csatlakozni egy csoport alcsoportjához. A termékeladás annyira nem új dolog, hiszen ott a Marketplace, de eddig arra nem volt példa, hogy előfizetéses csoportok legyenek jelen a platformon. Az újítás lényege, hogy az adminisztrátorok a már meglévő csoportokon belül hozhatnak létre amolyan VIP-köröket, ahol minőségibb tartalmakhoz, vagy exkluzívabb beszélgetésekhez férhetnek hozzá, ez főleg a tartalomkészítőknek jó hír, akik saját rajongói csoportokat kezelnek.

A közösségi óriás egyelőre teszteli a funkciót, amit jelenleg az adminok szűk köre érhet el. Kérdéses, hogy mikor vezetik be szélesebb körben. A Facebooknak még arra is megoldást kell találnia, hogy a fizetős, még zártabb közösségek ne élhessen vissza a plusz védelemmel, és osszanak meg egymással olyan tartalmakat, amik sértik az oldal szabályzatát.

Dömös Zsuzsanna további cikkei Az Apple társalapító szerint az iPhone 13 ugyanolyan, mint az iPhone 12Tízmillió dollárt kaphat, aki segít leleplezni a veszélyes kiberbűnözőketGyorsabbá vált a keresés a Google Chrome böngészőben

The post Fizetős csoportokat tesztel a Facebook first appeared on 24.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés