Az áremelkedés sokakat visszaterelhet a ?mindegy, csak legyen olcsó? termékekhez
Mik a legnépszerűbb tesztek?
Öt éve csináltuk meg az első tesztünket a blogon: ez egy túrórudi teszt volt, amit több, mit 100 ezren olvastak. Akkora siker lett, hogy meghozta a kedvünket a rendszeres vakteszteléshez. (?) A virslitesztek minden évben rekordot döntenek, és a disznósajtok összehasonlítására is sokan kíváncsiak.
Mi számít a magyar vásárlóknak?Az ár-érték arány a legfontosabb, utána jön a minőség, és csak utána az ár. (?) Nyilvánvaló, hogy akik épp elkezdték megvásárolni a jobb minőségű termékeket, és most jön ez az áremelkedés, ők valószínűleg vissza fognak billenni az olcsóbb termékek felé.
Meddig tart az infláció?Szerintem ez most hónapról hónapra nőni fog. Nem akarok vészmadár lenni, de nem látom, mi tudná ezt megállítani jelenleg ezt a folyamatot március-áprilisig.
Akció, akció, na de milyen?Az akciók is becsapósak. Elkezdtük elemezni az adatbázisunkat, és az a poén, hogy vannak termékek, amik egy csomó helyen akció nélkül olcsóbbak alapáron, mint máshol, ahol egy kereskedő rátesz húsz-harminc százalék akciót.
The post Az áremelkedés sokakat visszaterelhet a ?mindegy, csak legyen olcsó? termékekhez first appeared on 24.hu.