Hvg: Újabb plakátcég került kormányközelbe, tovább szűkülhet az ellenzék mozgástere a közterületi reklámpiacon
Milkovics Pál magyar?cseh üzletemberhez került a Pannon Plakát közterületi plakátcég, amellyel több száz, eddig piaci alapon értékesített hirdetőfelület került NER-közeli vállalkozók kezébe ? írja a Hvg360.
Milkovics üzlettársán keresztül köthető a Miniszterelnök Kabinetirodát vezető Rogán Antalhoz: az izraeli?grúz Shabtai Michaeli egyebek mellett a letelepedésikötvény-kereskedelem egyik fontos szereplője volt. Milkovics és Michaeli ketten tulajdonolják az Elle magazint, a 168 Órát és az előválasztás alatt botrányba keveredő Pesti Hírlapot kiadó vállalatot, valamint tavaly év végén megszerezték a Jazzy és a Klasszik rádiót, illetve alapítottak több kiadónak tűnő kft.-t is. A Hvg forrásai szerint közterületi plakátcéget a rádiókkal egy csomagban szerezték meg.
A Pannon Plakát országszerte 600 plakáthellyel rendelkezik, és évi 200?300 millió forintos bevételével nem számít a legnagyobb utcai plakátcégnek, de
amennyiben ezeket a reklámfelületeket nem vásárolhatja meg az ellenzék, akkor tovább szűkül a lehetősége, hogy a kampány utolsó hónapjaiban közterületeken juttassa el üzeneteit a választókhoz.
Ha így lesz, akkor az ellenzék csak a Hungaroplakát mintegy ezer plakáthelyéért marad versenyben, hiszen az elvileg kormánytól független JCDecaux előszeretetlen biztosít felületet a kormány plakátjainak, és a másik jelentős piaci szereplő Publimont, Simicska Lajos eltűnésével ismét kormányzati körökhöz került.
Milkovics azért nem nyilatkozott az ügyről a Hvg-nek, mert nem szeretett volna újabb ?rogánozós? cikkben szerepelni.
The post Hvg: Újabb plakátcég került kormányközelbe, tovább szűkülhet az ellenzék mozgástere a közterületi reklámpiacon first appeared on 24.hu.