:

Egy Z betű a logójuk. Egy ideig most inkább nem erőltetik

Egy Z betű a logójuk. Egy ideig most inkább nem erőltetik

Egyértelmű okokból, ugyanis orosz szimbólum lett belőle a háborúban.

Átmenetileg leszedi közösségi médiás felületeiről a kék alapon fehér Z betűs logót a Zurich Insurance, használata ugyanis félreérthető lenne jelenleg az orosz-ukrán háború miatt – közölte a svájci biztosítócsoport a Reutersszel.

Mint ismeretes, Z betűt használnak most az orosz hadsereg harci járműveinek jelzésére, menet közben pedig az orosz oldal támogatásának is ez lett a szimbóluma.

Márpedig az 1800-as évek végén megalapított Zurich Insurance szintúgy használja. Vagyis használta.

Legalábbis azokról a social media csatornákról, ahol a betű önmagában, a Zurich szó nélkül szerepel, ezt ideiglenesen lecserélik.

Tényleg így történt:

A biztosító azt is kijelentette, hogy folyamatosan monitorozzák az eseményeket, és ha a helyzet megkívánja, további döntéseket hoznak.

Az amerikai Forbes 2021-es Global 2000 listája szerint a Zurich Insurance a világ 75. legnagyobb részvénytársasága, piaci értéke 61,7 milliárd dollár.

Kapcsolódó cikk a Forbes.hu-n:

Amikor az ukrán ismerősöm írt, azonnal elbőgtem magam – oroszokat kérdeztünk a háborúról

Borítókép: a Zurich Insurance egykori Z betűs logója.

The post Egy Z betű a logójuk. Egy ideig most inkább nem erőltetik first appeared on Forbes.hu.