:

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd

 Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd
  • HVG
  • 16 Apr, 2022
  • Címkék: #

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal – mutat rá elemzésében a Deloitte. A tanácsadó cég szerint a targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. Ez idén világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt hozhat majd a társaságoknak.

Hirdetés

Cimkék

Keresés