:
Breaking News

Így és ezért újítottuk meg a Forbes.hu-t

Így és ezért újítottuk meg a Forbes.hu-t

Szebb és átláthatóbb, mint régen volt. 

A magazintól tartalmilag is elkülönülő Forbes.hu ma már jóval több területet ölel fel, mint 2016-os indulásakor, több tartalom is születik, és ennek megfelelően jóval több olvasót is kell kiszolgálnia – többségében mobilon.

A Forbes.hu fókuszában továbbra is a teljesítmény áll, de ahogy az elmúlt években megszokhattátok, egyáltalán nem csak az üzleti teljesítményekről írunk. Sőt, a csapatunkat is annak megfelelően bővítettük idén, hogy szeretnénk minél több „a jó életről” szóló cikket írni nektek. A sikereket ki is kell élvezni. 

A klasszikus Forbes-tartalmak és az online hagyományosan erős „Legyél jobb” rovat anyagai mellett egyre többet foglalkozunk a rövidebb hírekkel is.

Fontos, hogy megrajzoljuk az általunk elmesélt történetek kontextusát, hogy folyamatosan kövessük, és segítsük értelmezni az olvasóknak azt a környezetet amiben élünk.

Az oldal tetején találjátok mostantól a legfrissebb anyagainkat 24 órára visszamenőleg – lehet lapozgatni is a cikkeket, rövid híreket. Továbbra is kiemelt helyen van a napi címlapjainknak is helyet adó vezető box, ahova naponta 2-3 cikk is beforog a korábbi egy helyett. 

A különböző rovatok és összeállításaink ezek után blokkokban következnek – az adatokat folyamatosan elemezve szerkesztjük majd úgy a sorrendjüket, megjelenésüket, hogy minél jobban kiszolgáljuk az olvasói igényeket. Igen, a növekedésünk egyik jele az, a számunkra új kihívás, hogy mostantól a Forbes.hu csapatának is foglalkoznia kell majd címlapszerkesztéssel. 

Gazdag képanyagunk van az általunk elmesélt történetekről, amikre büszkék vagyunk. Az új oldalon igyekszünk ezeket is jobban megmutatni, kiemelni – nemcsak a címoldalon, de a cikkeken belül is, ahol új galériarendszerünk is van most már. 

A legfontosabb üzleti cikkeink után következnek a támogatói tartalmak – igényes, de a szerkesztőségi tartalmaktól eltérő dizájnnal. Fontos, hogy ezek a cikkek is a Forbes-színvonalat képviseljék, de az is, hogy az olvasóink pontosan tudják, mit fogyasztanak. A hirdetőink nélkül a Forbes.hu sem lenne sikersztori. 

Megmarad az a hasznos funkció, amit a magyar piacon először vezettünk be: minden tartalomnál jelezzük az olvasási időt. Az idő pénz, pontosan tudjuk. 

Van egy új funkciónk is: a jobb felső sarokban lenyíló menüből elérhető végre a sötét mód, kíméli a mobil aksiját és környezetbarát is. Régóta szerettük volna, az oldalt most már én is így olvasom, például.

A Forbes.hu hat éve indult el, mára hetente átlagosan több mint 1 millió oldalletöltést ér el.  A Forbes nem a gazdaságról vagy cégekről szól, hanem emberekről, akiknek vállalkozása van. A Forbes.hu elsődlegesen olyan emberekről szól, akiknek teljesítménye van – vagy arra vágynak, hogy teljesítményük még magasabb szinteket érjen el.  történeteknek ereje van.

A jól elmesélt történetek könnyen megérthető tanmesék a valóságnak nevezett bonyolult felépítményről.

Hiszek benne, hogy a megfelelő formával ezek a történetek minél több emberhez juthatnak el, és ilyen zavaros időkben minél többeknek segíthetnek döntéseket hozni. 

The post Így és ezért újítottuk meg a Forbes.hu-t first appeared on Forbes.hu.

The post Így és ezért újítottuk meg a Forbes.hu-t appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés