:

Kiderült a startup-titok – ekkor kell a nagy pénzekre pályázni

Kiderült a startup-titok – ekkor kell a nagy pénzekre pályázni

Milyen kiaknázatlan lehetőségeket rejt a HR és a belső kommunikáció digitalizációja egy vállalatnál? Összehangolhatók-e a kék és a fehérgalléros munkavállalók esetében a kommunikációs folyamatok? Hogyan fejleszthető a vállalati elköteleződés és a dolgozók megtartása? Egyebek mellett ezekről a kérdésekről is beszéltünk Barathi Tamással, a belső kommunikációval foglalkozó Blue Colibri alapítójával a Portfolio Business podcast új epizódjában. A műsorban szóba került még, hogy magyar startupként milyen kihívásokat jelent akár a hazai, akár e nemzetközi piac, hogy érdemes-e tisztán hazai startupot indítani, illetve hogy mikor érdemes startupként elgondolkodni a tőkebevonáson.

Hirdetés

Cimkék

Keresés