:

A nők mellei sokfélék, hirdette és meg is mutatta az Adidas – betiltották

A nők mellei sokfélék, hirdette és meg is mutatta az Adidas – betiltották

A női mellek változatosságát és a sokszínűség szépségét kívánta hirdetni az Adidas legújabb melltartó-reklámjában, de a felügyeleti hatóság az explicit meztelenség és a női test „tárgyiasítása” miatt betiltotta a képeket ábrázoló hirdetéseket és plakátokat.

A képeken különböző formájú és bőrszínű női mellek láthatóak. Az Adidas szerint ezzel azt akarták megmutatni, hogy a változatosság miatt nagyon fontos a megfelelő sportmelltartó választása.

Az Adidas szóvivője szerint továbbra is kiállnak reklámjuk mellett, az látható a honlapjukon.

We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.

Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI

— adidas (@adidas) February 9, 2022

Még februárban megjelent tweetjükben azt írták: “Szerintünk a női mellek minden formában és méretben megérdemlik a támogatást és a kényelmet. Ezért az új sportmelltartó kínálatunkban 43 stílus szerepel, hogy mindenki megtalálhassa a számára megfelelőt.”

A plakátokon 62-64 nő fedetlen mellei láthatóak, valamint a felirat: „Íme az okok, melyek miatt nem csak egy új sportmelltartót készítünk”.

A reklámfelügyelethez (Advertising Standards Agency-ASA) 24 panasz érkezett arra vonatkozóan, hogy a reklámban a indokolatlan volt a meztelenség, és hogy nőket szexualizálva, “testrészeikre redukálva” tárgyiasítja.

The post A nők mellei sokfélék, hirdette és meg is mutatta az Adidas – betiltották first appeared on Forbes.hu.

The post A nők mellei sokfélék, hirdette és meg is mutatta az Adidas – betiltották appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés