Tőzsdére lépett a call centeres magyar cég
- Forbes
- 31 May, 2022
- Címkék: #Üzlet # magyar # nagy üzlet # rövid hír # technológia
Kedden megkezdte a kereskedést a Budapesti Értéktőzsdén az Esense Nyrt. Még idén nyilvános tőkeemelést terveznek, valamint felvásárlásokkal erősítenék nemzetközi pozíciójukat.
Kedden elindult a kereskedés a Budapesti Értéktőzsdén a magyar callcenterpiac egyik vezető vállalatának, az Esense Nyrt.-nek a részvényeivel a parkett Standard kategóriájában, közölte a társaság a Forbes.hu-val.
2 millió darab 10 forintos névértékű részvényt bocsátottak ki, miután a Magyar Nemzeti Bank jóváhagyta a társaság bevezetéshez szükséges tájékoztatóját. Az Ádámosi György tőzsdei befektető érdekeltségi körébe tartozó csoport a tőzsdére lépést követően még idén nyilvános forrásbevonást tervez, melynek célja a további akvizíciós növekedés finanszírozása.
De kik ők?
Az Esense-t 2007-ben alapította Jakab Szabolcs és Osztroluczky Dénes.A cég 2020-ban került Ádámosi György magánbefektető érdekeltségi körébe a 5 Stars Holdingon keresztül. 2020-ban 2,8 milliárd forint árbevétel mellett 360 millió forintos adózott eredményük volt,2021 első kilenc hónapjában 1,7 milliárd forint árbevétel és 136 millió forint eredményük volt.Ádámosi több tőzsdei vállalatban is érdekeltséggel rendelkezik, köztük van az Appeninn, az Altera vagy az Akko Invest.
– írja a közlemény.
Az Esense Nyrt. a magyar callcenterpiac egyik fontos szereplője, foglalkozik ügyfélszolgálatok, diszpécserközpontok és információs vonalak kialakításával, telefonos értékesítéssel, pénzügyi szolgáltatások közvetítésével, telefonos kintlévőség kezeléssel és piackutatással.
Bevásrlókörútra indulnak
Az Esense stratégiájával kapcsolatban Varga Gábor, a társaság vezérigazgatója elmondta, hogy
vezető konszolidációs szerepet kívánnak betölteni a hazai callcenterpiacon. Ezt részben erős akvizíciós tevékenységgel szeretnék elérni, már meg is kezdték a tárgyalásokat a kiszemelt cégekkel.
Szándékukban áll a humán erőforrással kezelt folyamatok egyre nagyobb mértékű automatizálása, kiváltása informatikai megoldásokkal. A cég ügyfelei között ott a Vodafone, az Erste Bank, az MKB Bank és a K&H Bank is.
The post Tőzsdére lépett a call centeres magyar cég appeared first on Forbes.hu.