:

Nagy Márton visszaszólt a Ryanairnek: kettős mérce, arrogancia, akkor legyenek ilyen gyorsak, ha ügyfélpanaszuk van

A gazdaságfejlesztési miniszter szerint Michael O’Leary stílusa elfogadhatatlan és hagy maga után kivetnivalót – írja az MTI.

Folytatódik a magyar kormány és a Ryanair közötti csörte: a légitársaság vezérigazgatójával a hvg.hu készített interjút, amiben többször is idiótaként hivatkozott a miniszterre. Nagy Márton közleményben reagált az elhangzottakra:

bárcsak akkor is ilyen gyorsan születnének meg a légitársaság válaszai, amikor a magyar állampolgárok fordulnak hozzá ügyfélpanasszal. Reméljük, hogy nem ilyen arroganciával kezelik az utasok problémáit, bár a kialakult gyakorlatuk nem túl empatikus a tapasztalatok szerint.

Nem értjük a kettős mércét. Ha a Ryanair ugyanilyen adót például Németországban, Hollandiában, Svédországban és Franciaországban gond nélkül, jogkövető módon befizet – és ezzel kapcsolatban semmilyen problémát nem jelez -, miért épp a magyar eljárással akad gondja – folytatta a gazdaságfejlesztési miniszter.
Hozzátette: teljesen érthető, hogy egy multinacionális cég a profitot védi, nem pedig a magyar családokat. „Mindenkitől elvárjuk azonban a tisztességes és jogkövető magatartást – a Ryanairtől is. Aki pedig nem így lép fel, azzal szemben a magyar hatóságok intézkedni fognak.”

Közgazdaságtan tökfejeknek

A hvg.hu-n megjelent keddi interjúban Michael O’Leary értetlenségét fejezte ki a különadó kapcsán.

A Ryanair 355 millió eurós veszteségről számolt be az elmúlt 12 hónapra, a Wizz Air, amelyik a második legnagyobb légitársaság Magyarországon a Ryanair után, majdnem 650 millióról, a két légitársaság tehát egymilliárd eurós veszteséggel számol az elmúlt évre.

Tudom, hogy végzett közgazdász, de mégis azt gondolom, hogy vissza kéne őt küldeni az iskolába, el is küldöm neki a „Közgazdaságtan tökfejeknek” könyvet, mert őt is tökfejnek tartom – mondta O’Leary Nagy Mártonról.

The post Nagy Márton visszaszólt a Ryanairnek: kettős mérce, arrogancia, akkor legyenek ilyen gyorsak, ha ügyfélpanaszuk van appeared first on Forbes.hu.