Szűkíti termékskáláját a legnagyobb joghurtgyártó a válság miatt
Költségracionalizálásra van szükség, a járvány utóhatásai az ukrajnai háborúval a Danone-t is érzékenyen érintik.
A francia Danone, amely a világ legnagyobb joghurtgyártója csökkenti termékskáláját, hogy igazodni tudjon a fogyasztói trendek változásához – írja a Reuters.
A nagy áruházak és csomagolt élelmiszerek több gyártója is ugyanazokkal a kihívásokkal küzd: növekednek a költségeik, egyrészt a járvány elhúzódó hatásai és a február óta tartó ukrajnai orosz invázió miatt. Az infláció miatt ráadásul a vásárlók is kevesebbet költenek.
A Danone várhatóan több termékének különböző ízesített változatait, illetve egyes kiszerelésekben tárolt élelmiszerek gyártásával hagy fel. A cég arról egyelőre nem adott tájékoztatást, hogy melyek leszek ezek.
The post Szűkíti termékskáláját a legnagyobb joghurtgyártó a válság miatt appeared first on Forbes.hu.