60 év után átalakul a Subway, pont azon változtat, ami eddig meghatározta
- Forbes
- 06 Jul, 2022
- Címkék: #Üzlet # rövid hír
Új menüsort vezet be a szendvicsező Subway Series néven, ami gyökeresen szembemegy az eddigi „csináld magad” üzleti modellel.
Az Egyesült Államokban bevezetett menün 12 állandó szendvics szerepel, amiket változtatás nélkül rendelhetnek meg a vendégek – írja a Business Insider. A Subway különlegességét a többi gyorsétteremmel szemben az adja eddig, hogy a dolgozók közvetlenül a vendégek előtt készítik a szendvicseket, akik egyesével rá tudnak mutatni a szendvicsbe kerülő összetevőkre. Arról még nincs hír, hogy a magyar üzleteket érinti-e a változás.
„A vásárlók azzal az elvárással mennek be a Subwaybe, hogy szabadon variálhatják a szendvicsüket (…), erre az alapfelállásra épült a Subway, és ezen az elven működik 60 éve” – áll a gyorsétteremlánc sajtóközleményében.
A Business Insider által megkérdezettek szerint az állandó menü bevezetésének lehetséges oka az, hogy a szabványosított menü egyszerűbb és gyorsabbá teheti a kiszolgálást, a gyorsaság pedig nagyobb értékesítési volument és több bevételt eredményez. A Subway viszonylag alacsony eladásszámmal rendelkezik a többi gyorsétteremhez képest, így ezzel a húzással a versenyképességét is növelheti.
Jó hír: az állandó menü egyelőre csak kiegészítésként érkezik, továbbra is lehet majd a saját ízlésünknek megfelelő szendvicset rendelni.
The post 60 év után átalakul a Subway, pont azon változtat, ami eddig meghatározta appeared first on Forbes.hu.