Megtéveszthette ügyfeleit a Telekom, vizsgálat indul ellene
A GVH a cég egy kampányát kifogásolja.
A Forbes.hu-nak eljuttatott közleményében a Gazdasági Versenyhivatal azt írja, vizsgálatot indít a Magyar Telekom Nyrt.-vel szemben, mert „a cég feltételezhetően megtévesztően népszerűsítette a hűségidő vállalása esetére kínált, mobilinternet-forgalomra vonatkozó kedvezményeit.”
A vállalat kampányának üzenetei közül a GVH szerint például az
50 százalék kedvezményt kapsz mobilneted havidíjából három hónapon át, és még 30 GB mobil netet is díjmentesen belföldre 90 napra, ha egy éves hűséget vállalsz mobil előfizetésedre a Telekom alkalmazásban”
felütéssel kezdődő azt a benyomást kelthette a fogyasztókban, hogy a meglévő előfizetői díjcsomagjukra vonatkozó, további egy évnyi hűségidő vállalásával igényelhetik az ígért kedvezményeket.
A GVH ugyanakkor azt valószínűsíti, hogy egyes ügyfelek csak a meglévőtől eltérő feltételű, új díjcsomagra történő szerződéskötéssel válhattak jogosulttá a kedvezményekre.
A Telekom kampánya így megtévesztő módon, tisztességtelenül befolyásolhatta a fogyasztók döntését.
Hogy valóban követett-e el jogsértést a Telekom, az az eljárásra biztosított legfeljebb háromhónap, indokolt esetben két alkalommal két-két hónapra meghosszabbítás után kiderül.
The post Megtéveszthette ügyfeleit a Telekom, vizsgálat indul ellene appeared first on Forbes.hu.