:

Az átállás végeztével is akadozik a Vodafone-os ügyintézés

Az átállás végeztével is akadozik a Vodafone-os ügyintézés

Hétvégén lezárult a Vodafone július 11-16 közötti informatikai átállása, amely miatt napokon át nem volt elérhető az ügyfélszolgálat, a számlabefizetés, és számos egyéb funkció. A vállalat hétfőn közölte, az ügyfelek most már mindent a megszokott módon használhatnak, azonban az ügyfelek visszajelzése szerint még tapasztalhatók voltak fennakadások, írja a HWSW.

A szolgáltató Facebookon közzétett bejegyzésében azt írta, az új ügyfélkiszolgáló rendszerben – weboldalon és a My Vodafone applikációban egyaránt – hétfőn már minden ügyintézési és értékesítési szolgáltatás elérhetővé vált, azonban sokan jelezték a poszt alatt, hogy nem sikerül bejelentkezniük a fiókjukba sem a szolgáltató weboldalán, sem pedig a MyVodafone appon keresztül.

Sokan arra panaszkodtak a szolgáltató Facebook oldalán, hogy túlterhelt az ügyfélszolgálat, ráadásul a szolgáltató által dél körül adott tájékoztatás szerint is hosszú várakozási időre számíthatnak a telefonálók. A felhasználók mellett a Vodafone sajtóosztálya is jelezte, hogy jelenleg még előfordulhat, hogy a My Vodafone alkalmazáson keresztül nem minden ügyfél tud bejelentkezni.

A javításon már nagy erőkkel dolgoznak a szolgáltató munkatársai, ennek megtörténtéig az ügyfelek türelmét és megértését kérik.

A cég szerint az átállás a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált. A későbbiekben a cég vezetékes és mobilos ügyfeleit egy platformon, egy háttérrendszerben tudja majd kezelni, és az ügyfelek is egyetlen felületen intézhetik majd ügyeiket.

Lányi Örs további cikkei Átverés terjed az eMAG nevévelA mobilján több a hely, mint amennyit a James Webb űrteleszkóp használDurván megdrágulhatnak a laptopok és a számítógépek

The post Az átállás végeztével is akadozik a Vodafone-os ügyintézés first appeared on 24.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés