Mire figyeljünk konténer rendeléskor? (x)
- 21 Jul, 2022
- Címkék: #szponzorálttartalom
Sok esetben lehet szüksége a konténer rendelés szolgáltatására. Lehet szó épületbontásról, felújításról, építkezésről, költözésről vagy akár szóba jöhet az is, hogy a nyár folyamán végre nekiáll a szelektálásnak, lomtanalításnak és egy nagytakarításnak az otthonában, akkor biztosan szüksége lesz egy (vagy több) konténerre.
Annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb idegeskedéssel, simán menjen a munka, összegyűjtöttük, hogy mire érdemes figyelni a konténer rendelés esetén:
- A háztartási hulladékok közé sosem kerülhet a felújítás, építkezés alatt keletkező sitt, építési törmelék
- A konténerbe helyezett hulladék típusa attól függ, hogy milyen konténerre adta le a rendelést – sittszállítás esetén csak a sittet, építési törmeléke, helyezheti el benne, ha pedig más hulladékok elszállítása (régi bútor, ruhaneműk, stb) is szükségessé válik, akkor a vegyes konténer rendelést ajánljuk. Amennyiben a már az Ön részére kiszállított konténer esetén mást is szeretne bedobni mégis, akkor erről minden esetben egyeztetni szükséges a céggel, illetve fel kell készülni arra, hogy magasabb lesz az ár az új feltételek mellett
- Fontos azt is tudni, hogy ha közterületre szeretné elhelyezni a konténert, akkor az illetékes önkormányzatnál területfoglalási engedély kérése lesz szükséges, ha pedig magánterületre, akkor szerencsére nincs dolga ezen a téren
- Ha a tavaszi-nyári-kora őszi időszakban szeretne konténert bérelni, akkor mindenképpen időben vegye fel a kapcsolatot a kiválasztott céggel. Ebben az időszakban folynak jellemzően az építkezések és felújítások, így ilyenkor vannak jobban leterhelve a konténer rendeléssel foglalkozó cégek is. Ebben az időszakban nagyon kevesen tudják garantálni, hogy bármikor 1-2 napos határidővel tudják teljesíteni a megrendeléseket
- Sosem szabad veszélyes hulladékot elhelyezni a megrendelt konténerbe (pl. festékek, gyógyszerek, vegyianyagok, vagy akkumulátor) sem sittes konténer rendelésekor, sem vegyes hulladék konténer rendelésekor. Erre a megfelelő megoldás a veszélyes hulladék szállítás, ha pedig csak kisebb mennyiségről van szó, akkor akár személyesen el lehet vinni a megfelelő helyre ezeket a hulladékokat
- Szinte minden cégnél lehetőség van több méretben is konténereket rendelni, a mi cégünk 4-5-6-8 m3-es konténerek szállításával foglalkozik
- Sokesetben van lehetőség hagyományos és lenyitható oldalfalú konténer rendelésére is. A második verzió jelentősen megkönnyítheti a munka folyamatát, mivel szimplán elegendő betalicskázni a hulladékot a konténerbe és így nem szükséges minden egyes anyagot átemelni az oldalfalon
- Ha szóródó anyag (pl. homok) is kerül a konténerbe, mindenképpen ügyelni kell rá, hogy az mindig alulra kerüljön, így a szállításkor nem tud kikerülni a közlekedést veszélyeztetve
- Mindig az oldalfal pereméig lehet a konténert maximum pakolni, hiszen csak így biztonságos a hulladék elszállítása
- lehetőség van folyamatos, állandó rendelésre is, amikor az egyik konténer megtelik, már hozzuk is a következőt– amennyiben nagyobb mennyiségről, állandó megrendelésről van szó, természetesen lehetőség van a kedvezményes ár kialakításra
Rólunk
Cégünk több, mint 20 éve van a piacon, többek között foglalkozunk sittes konténer szállítással, vegyes hulladék szállítással, szilárd veszélyes hulladék (például kátrányos hulladékok, hullámpala, síkpala) szállítással, ezen kívül pedig több más területen tudjuk segíteni ügyfeleinket – épületbontás, gépi földmunka, tereprendezés, nehézgép szállítás, betondarálás, sőt multiliftes konténerek szállítására is van lehetőség a könnyű hulladékokhoz. Amennyiben segítségére lehetünk a fentiek közül bármiben, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Telefon: + 36 70 368-5824
E-mail: m.pal@interbridge-trade.hu