Mit akar Szirmai Gergő?
- Forbes
- 29 Jul, 2022
- Címkék: #A jó élet # A magazin # forbes magazin # youtube
A Hollywood Hírügynökség arca öt éve szerepelt a Forbesban, akkor, amikor a Youtube-ot is csúcsra pörgette. Mi lett vele? Megkérdeztük tőle. Sokan azt mondják, azóta lelassult, eltűnt. Csak látszólag van így, a következő lépésre készül.
Szirmai Gergő csendben ül. Már fél perce. A negyvenöt perces interjú alatt először. A Hollywood Hírügynökség atyja eddig mindenre csípőből válaszol. „Mit akar Szirmai Gergő?” – ezen még ő is eltöpreng. Kint ülünk. A nyári hőséget hidegfront és erős szél váltja. A csendes budai környék az ő svungjához idomul, nagy a reggeli forgatag a kávézó terasza körül. A beszélgetés elején szájához húzza a mobilomat, végig úgy tartja a zajban, mint egy mikrofont.
„Dolgozni”
– válaszol végül. Nagy erővel. Szerintem a szomszéd asztalnál is hallják.
Napi címlap Vaszkó Iván 24 perc olvasásEz egy fenevad, egy száguldó ingyenpénzvonat. Jó, hogy kimaradunk belőle – nagy TheVR-interjú
Üzlet Knittel Martin 6 perc olvasásEnnyit keresnek a magyar standuposok – Bödőcs mindenkit kenterbe ver
Üzlet Knittel Martin 7 perc olvasásMajka a csúcson, Tilla nagyot esett – itt a legértékesebb magyar celebek listája
„Már nem kell a nézettségért pánikolnom”
Filmes csatornája a magyar Youtube hőskorának hajnalán, 2011-ben indult. Gergő öt éve szerepelt a Forbes magazinban, akkor 380 ezer feliratkozó felett járt, ma alig 420 ezernél. Hiába, influenszeres, tiktokos időket élünk, nem a tízperces filmkritikákét, bár régi, legendás videói (Alkonyat, A szürke ötven árnyalata) ma is jól pörögnek, erős a visszanézhetőségük, az algoritmus csípi az ilyet. Azért volt olyan szakasz Gergő életében, mikor a lassú növekedés bosszantotta volna. Amikor a heti három videó és az átlagnézettség volt a fontos.
„Már nem kell a feliratkozószámot üldöznöm, vagy a nézettségért pánikolnom.”
„Két dologra figyelek. Hogy a videók jelezzék azt a komolyságot, ahogyan a tartalomgyártáshoz állok. És hogy előkészítsem a következő lépést, hogy amit a szakmából kivettem, abból valamennyit visszaadjak.”
Mi lett vele? – visszatérő Forbes-arcok a Start rovatban. Keresd a teljes cikket az augusztusi Forbesban, katt az online verzióért!„Nagyon jó helyen tartok”
Öt éve kicsit elkényelmesedett, mondja. „Megvolt a sikerem, az elérésem, azt hittem, megtaláltam a formátumomat. De ez megváltozott. Új területeken kísérleteztem, most pedig a továbblépést tervezem, tanácsadó céget építenék az internetes tartalomgyártásra.” Médiavállalkozói és videós céljait nem keverné.
„Rengeteg kreatív energia van még bennem, nagyon jó helyen tartok.”
Ugyanakkor érdekli az üzleti vonzat, a szakmai feladat. Nem a megélhetés hajtja, kényelmesen megvan így is. Már azt is leküzdötte, hogy nem lenne-e visszalépés, ha a kamerák mögé vonulna. „Meg kell férnie egymás mellett a két iránynak.”
A Mi lett vele? rovatban öt évvel ezelőtti Forbes-arcokat látogatunk újra és kérdezünk meg arról, hogy mi lett vele. Aktuális visszatérőnk Gergő volt, de a fenti csak egy részlet a beszélgetésből. Keresd a teljes cikket az augusztusi Forbesban, a címlapján az On the Spottal és a legértékesebb magyar celebekkel!
The post Mit akar Szirmai Gergő? appeared first on Forbes.hu.