A másságot célzó érzékenyítő kampányt indít az egyik gyerekcsatorna
- Forbes
- 03 Aug, 2022
- Címkék: #Üzlet # közösségi média # vállalkozás
Amerikában sikerrel futott a kampány, kiterjesztik többek között a régiónkra is, így Magyarországra is.
A Cartoon Network az Amerikában már sikerrel futó Redraw Your World című kampányát nyáron kiterjeszti az európai, közel-keleti és afrikai régiókra, ezzel Magyarországra is – itthon Alkosd újra a világod címmel veszi kezdetét. A kampány a gyerekek egyediségét helyezi középpontba, arra bátorítva őket, hogy érezzék jól magukat a bőrükben – közölte a csatorna a Forbes-hu-val.
Üzlet Vaszkó Iván 4 perc olvasásÚjabb HBO Max-őrület: kukáznak egy szinte teljesen kész, 90 millió dolláros filmet
A jó élet Vaszkó Iván 2 perc olvasásLeonardo DiCaprio és Martin Scorsese már a hetedik közös filmjére készül – íme a részletek
Az élénk színeket felvonultató többplatformos kampány olyan gyerekeket mutat be, akik valami egyedi dologban jeleskednek, arra bátorítva társaikat, hogy hasonlóan bontakoztassák ki a bennük rejlő potenciált, hiszen minden gyerek egyedi képességekkel, készségekkel, személyiséggel bír, legyen az a művészet, a görkorcsolyázás, a karate, a bréktánc vagy akár egy focilabda egyensúlyozása fogmosás közben. Valamint a másság tiszteletére, elfogadására buzdít – minden tekintetben. A Cartoon Network közkedvelt szereplői, Gumball és Darwin, a Medvetesók és a Tini titánok pedig reagálnak az egyedi képességekkel bíró gyerekek videóira. A csatorna már régebben is indított hasonló, a másság tiszteletére intő kampányokat: a bullying, azaz a gyerekek közötti intrikáció visszaszorítására, a különböző családfélék, veleszületett, vagy szerzett hiányosságok elfogadására Aki ver, az nem haver címmel.
The post A másságot célzó érzékenyítő kampányt indít az egyik gyerekcsatorna appeared first on Forbes.hu.