:

Fogyasztóvédelmi eljárást kap a kormánytól a nyakába a Wizz Air

Megszaporodtak a járatkésések és a tájékoztatás sem volt megfelelő, ezért az Igazságügyi Minisztérium eljárást indít a légitársaság ellen.

 „Az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott”

– áll az Igazságügyi Minisztérium által kiadott közleményben.

A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak; nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, a minisztérium szerint ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.

„Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók és magyar családok jogainak védelme érdekében. Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi vállalkozásnak be kell tartani!”

A Wizz Airt valóban számos kritika érte az utóbbi időben: volt, hogy utasokat hagyott a légitársaság Londonban és az is előfordult, hogy Rodoszra tartók csomagjait felejtette Budapesten.

The post Fogyasztóvédelmi eljárást kap a kormánytól a nyakába a Wizz Air appeared first on Forbes.hu.