Megoldások az igazán problémás helyzetekben is
- Forbes
- 08 Nov, 2022
- Címkék: #Támogatói tartalom
Az ügyfeleknek olyan szállítmányozóra és logisztikai partnerre van szükségük, aki minden esetben a legjobb megoldást biztosítja. A cargo-partner szerint, a minőségi szolgáltatás mellett a megbízhatóság, a pontosság és az egyenes, kétoldalú kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy üzleti kapcsolatnak.
A COVID-járvány elején rengeteg cikk született a logisztikai, ellátási láncok problémáiról. Azonban a járvány helyét mára a hírekben a háború, az infláció, vagy éppen az energiaválság vette át. De mi a helyzet a logisztikai szektorban? Mennyire simultak ki a Koronavírus keltette hullámok és mit eredményezett az orosz-ukrán konfliktus? Becze Attila, a cargo-partner magyarországi és romániai régió ügyvezetője szerint; „az iparág már mondhatni kint van a világjárvány okozta sokkból. Az év első felében történt kínai városok lezárása óta, a nyári időszakban, kevésbé volt érezhető a COVID-járvány terjedése. Ennek következtében nem okozott leállást a távol-keleti országokban, városokban és nagyobb kereskedelmi kikötőkben. Azonban az ősz beköszöntével, újabb lezárásokra lehetünk figyelmesek. Ezek szerencsére kevésbé akadályozzák az áruforgalom megszokott működését. Eddigi tapasztalataink alapján az év vége előtt mindig nagyobb igény volt a szállítmányozásra, hisz mindenki készül az ajándékozási időszakra. Nem is csoda, hisz évről-évre rekordok dőltek meg mind az anyagi erőforrások csoportosításában, mind a megvásárolt ajándékok mennyiségében. Az idei évben a világpiaci helyzet miatt azt tapasztaljuk, hogy a fogyasztók vásárlási kedve csökken. A szállítmányozásban a növekvő kínálat és a megrendelői oldalról a csökkenő kereslet görbéje elérte egymást, ami a légi és tengeri szállítmányozásban kiszámíthatóbb környezetet biztosít.”
Rugalmas és személyre szabott megoldások
A bizonytalan helyzet ellenére a cargo-partner nem csupán eljuttatja ügyfelei szállítmányát a felvétel helyéről a rendeltetési helyig. Ők elsősorban valós megoldásokat nyújtanak az igazán problémás időkben is, mert akkor válik igazán fontossá, hogy ki mennyire kezeli ügyfeleit partnerként, amikor nehézségekbe ütköznek.
Becze Attila, a cargo-partner magyarországi és romániai régió ügyvezetője„Az új ügyfeleinkkel történő beszélgetéseink leggyakrabban azzal kezdődnek, hogy szállítmányaikat a lehető legrövidebb idő alatt, a legrövidebb úton szállítsuk le annak érdekében, hogy gyártási folyamataikban ne okozzon fennakadást semmilyen késés sem. Azonban a legrövidebb tranzitidő ismertetése előtt, meg kell értenünk ügyfeleink folyamatában azokat a problémás helyzeteket, amik az esetleges leállást okozhatják. Nem véletlenül tartozik a „we take it personally” a szlogenjeink közé, mi tényleg személyes ügynek tekintjük a munkánkat. A nehéz időkben is támogatjuk ügyfeleinket, legyen szó egy hibrid megoldásról, amikor tengeri-légi úton szállítjuk ügyfeleink áruit az ellátási lánc zavartalan működése érdekében, vagy egy emergency megoldásról, amikor azonnali segítséget nyújtva megakadályozzuk autóipari ügyfeleink gyárleállásait.”
Bizalmi kapcsolat
Ahhoz, hogy a cargo-partner megismerje ügyfelei valós problémáit, kölcsönös bizalom szükséges. A cég eddigi tapasztalatai alapján a kollégák hozzáállása, a transzparens kommunikáció, valamint az áruk minőségi nyomon követése segíti partnereik elköteleződését. Saját fejlesztésű szállításirányítási rendszerük (SPOT) kitűnő megoldást nyújt annak érdekében, hogy azonnal információhoz jussanak ügyfeleik a szállítmányuk pontos helyzetéről az áru követés és rendelés feladás funkciónak köszönhetően, továbbá a rendszer okmánykezelést, elektronikus adatcserét és személyre szabott kimutatásokat is biztosít számukra. A SPOT integrálható partnereik vállalatirányítási rendszereihez, ezáltal támogatva Őket. Ezeken kívül, a cargo-partner nagyon fontosnak tartja, hogy ügyfelei betekintést nyerjenek a mindennapi logisztikai folyamatokba, ezért különböző eseményeket, ügyféllátogatási napokat szervez.
Amikor az ügyfél testközelből megtapasztalhatja, egy teherszállító repülőgépből a be- és kirakodás folyamatát, betekintést nyerhet a színfalak mögött zajló kontinenseken átívelő irodai kommunikációba és szervezésbe.
A cég mérete, globális kapcsolatrendszere és rugalmassága révén meg tudja találni a legjobb megoldásokat ügyfeleinek. Nem lehet véletlen, hogy egy ilyen, bizalomra épülő üzletágban a cargo-partner az elmúlt két évben, és az idei évben is kimagasló üzleti eredményeket ért el mind hazai, mind globális szinten. A cargo-partner Kft. megháromszorozta árbevételét, ahogy a cégnél dolgozók létszáma is 40 százalékkal növekedett ebben az időszakban. Folyamatos a cég nemzetközi terjeszkedése is, az idei évben nyílt spanyolországi, olaszországi és mexikói irodákkal immár több, mint 140 iroda működik 30 országban, amelyek csak tovább javítják az ügyfelek kiszolgálásának minőségét.
The post Megoldások az igazán problémás helyzetekben is appeared first on Forbes.hu.