:

„Meddig mehet ez így tovább?” – Nagyvállalatoknak címezte karácsonyi reklámját a norvég posta

„Meddig mehet ez így tovább?” – Nagyvállalatoknak címezte karácsonyi reklámját a norvég posta

Közeleg a karácsony, így meg is érkezett a norvég cég hagyományosan elgondolkodtató kisfilmje.

„Mit gondolsz, meddig mehet ez így tovább?” – teszi fel indulatosan a kérdést a norvég posta idei karácsonyi reklámjának szereplője. A kisfilm látszólag egy tönkrement kapcsolatról, valójában egy sokkal fontosabb problémáról szól. A cég évek óta különleges karácsonyi reklámmal készül, a tavalyi a szerelemről szólt, míg a két évvel ezelőttiben a Mikulás dühösen tagadta a klímaváltozást.

„Hiányzik, hogy egykor boldog voltál és sosem veszekedtünk.”„Közös céljaink voltak, megakartuk adni azt a gyerekeinknek, amire vágynak.”„Ha már az elején megértettem volna, hogy mit érzel, talán máshogy alakultak volna a dolgok?”

A fenti mondatokat akár egy párkapcsolati drámából is kölcsönözhették volna, ezzel szemben a Télapót és a Földet szimbolizáló szereplők a klímaváltozásra negatívan ható, a környezetet károsító nagyvállalatokra, valamint a karácsony okozta pazarlásra hívják fel a figyelmet.

Idén a norvég nagyvállalatoknak címezték a kisfilmet, ami szerint a 100 legnagyobb norvég cégből csupán tíz tett jelentős lépéseket a károsanyag-kibocsátásuk csökkentésének érdekében.

Íme a szóban forgó reklám, érdemes végignézni.

The post „Meddig mehet ez így tovább?” – Nagyvállalatoknak címezte karácsonyi reklámját a norvég posta appeared first on Forbes.hu.