Terjeszkedik az IKEA Magyarországon
A vállalat forgalma húsz százalékkal emelkedett 2022-ben az előző évhez képest.
2022-ben 130 milliárd forintos kiskereskedelmi forgalma volt a svéd bútoráruháznak Magyarországon, ez közel húsz százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki az IKEA Magyarország Forbes.hu-hoz eljuttatott pénzügyi beszámolójából. A három hazai áruháza 3,5 millió látogatót fogadott, az IKEA.hu weboldal 12,7 millió egyedi látogatót regisztrált.
A cég tovább terjeszkedik Magyarországon,
várhatóan 2023 első felében tervezőstúdiót nyitnak Debrecenben, ahol a munkatársak lakberendezési tanácsadással segítik majd az érdeklődőket.
A pénzügyi összesítőből kiderül, hogy
a bútoráruház átlagosan 98 konyhát és 99 kanapét adott el naponta;a legnagyobb számban eladott termék a jól ismert, FRAKTA névre keresztelt kék táska volt, ezt az OFTAST tányér követte;az Ukrajnából érkező menekülteknek pedig átmeneti szálláshelyeket és otthonokat rendezett be a cég, összesen 125 000 euró értékben. Több ebből Még mindig nincs vége: újabb gigacégnél jön óriási leépítés Visszatérhetnek a volt amerikai elnök Facebook-bejegyzéseiThe post Terjeszkedik az IKEA Magyarországon appeared first on Forbes.hu.