:

Gond van a K&H Banknál, nem működik a mobilapp

Gond van a K&H Banknál, nem működik a mobilapp

Nem tud belépni mobilbankjába a K&H ügyfeleinek egy része, a probléma a HVG szerint főleg az iPhone felhasználókat érinti, a pénzintézet ügyfélszolgálata szerint a problémára egy-két napon belülre érkezik megoldás, addig az érintett ügyfelek a webes e-bankot tudják használni, ahová csak felhasználónév-jelszó párossal lehet belépni, SMS-azonosítással.

Utóbbi oka, hogy az alkalmazás hibája miatt arra sincs lehetőség, hogy a webfelületre az applikáció részét képező azonosítással lehessen belépni.

A probléma február 10-én jelentkezett, a K&H Facebook-oldalán több felhasználó jelezte, hogy nem tud belépni az alkalmazásba, illetve nem tudja letölteni a belépéshez szükséges frissítést. Mostanra az app el is tűnt az iPhone készülékek alkalmazásboltjából, az App Store-ból.

A K&H ügyfélszolgálatától érkezett információk szerint a bank munkatársai kiemelt prioritással dolgoznak a hiba elhárításán, ami egy új verziót fog eredményezni az alkalmazásból, ezt letöltve válik majd ismét használhatóvá a mobilbank.

The post Gond van a K&H Banknál, nem működik a mobilapp first appeared on 24.hu.