:
Breaking News

Megoldás érkezett a K&H-s mobilapp-problémára

Megoldás érkezett a K&H-s mobilapp-problémára

Tegnap írtuk meg, hogy gondok vannak a K&H netbankjával, mára viszont megoldás is született.

A problémát az okozta, hogy a mobilappot megnyitva a felhasználók azzal szembesültek, hogy az „elavult” és a Frissítés gombra kattintva ajánlotta az alkalmazás az újabb verzió letöltését. Csakhogy ez a gomb a Google Playen és az App Store-ban is hibára vitt, így nem lehetett letölteni az új változatot. A bank azt ajánlotta az ügyfeleknek, hogy SMS-azonosítással használják a netbankot. Ehhez fontos megjegyezni, hogy ezt eddig mobiltoken-azonosítással is lehetett használni, így lehet, hogy nincs olyan fiókunk regisztrálva, ami az SMS-belépéshez kell – ilyenkor az Első belépés gombot kell használni és ott végiglépkedni.

A szombaton érkező megoldás elég egyszerű: nem a mobilappból kell megközelíteni az áruházakat, hanem közvetlenül az áruházakat megnyitva kell rákeresni a K&H-ra és az ott felkínált appot kell frissíteni.

The post Megoldás érkezett a K&H-s mobilapp-problémára first appeared on 24.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés