:
Breaking News

Farkas Franciskának adta tovább sétabotját Johnnie Walker

Farkas Franciskának adta tovább sétabotját Johnnie Walker

A díjnyertes színésznő-szociális munkásra esett a világhírű skót whisky óriás választása, hogy bátor úttörőket bemutató platformja, a The Walkers legújabb hazai arca legyen. A kampány szívét képező kisfilm jól illik a márka klipszerű reklámfilmjeinek a sorába, melyek mind arra ösztönzik a nézőket, hogy törjenek át a társadalmi elvárások korlátain, menjenek előre, és soha ne adják fel.

A Farkas Franciska nevével fémjelzett, a Nemzetközi Nőnapra időzített egyperces fókuszában, mint ahogy azt a márkától már megszokhattuk, ismét az önmegvalósítás jelentette véget nem érő küzdelem és a magunkba vetett hit fontossága állnak. A főszereplő szenvedélyes, slam poetryben kicsúcsosodó narrációja az individuum elsőbbségét hirdeti, és mindenkit arra ösztönöz, hogy a külvilág zajával nem törődve, önmagával összhangban kiálljon a saját igazáért.

Napjainkban divatos hívószónak számít a female empowerment, de ritkaságnak, hogy egy márka valóban a DNS-ében hordozza azt.

Márpedig a nők a kezdetek óta meghatározóak a Johnnie Walker történetében: Elizabeth Walker, a névadó-alapító felesége fontos szerepet játszott az ikonikus kevert whisky receptjének megalkotásában, 2018-as nőnapi kampányában a márka ideiglenesen lecserélte híres logóját annak női megfelelőjére, Jane Walkerre, a jelenlegi párlatmester, Dr. Emma Walker pedig történelmet írt azzal, hogy nőként először tölti be ezt a tekintélyes pozíciót. Itthon a brand a Hazakísérő Telefon Alapítvány szponzoraként szerzett elévületlen érdemeket a nőügyek világában, jelentős összeggel hozzájárulva a nők biztonságos éjszakai hazajutását támogató önkéntes csapat munkájához.

A Johnnie Walker alapfilozófiájaként mindig is a progresszivitást hirdette, amelynek fontos része az egyenjogúság. Ez fejeződik ki az 1999-ben bevezetett Keep Walking szlogenben is, amely egyszerre szól a pozitivitás és az ellenállóképesség erejéről; arról, hogy mernünk kell kilépni a komfortzónánkból és tudni kell vállalnunk az ezzel járó kockázatot.

Ezt az erőt, ezt a rendíthetetlen eltökéltséget testesíti meg a márka legújabb Walkere, Farkas Franciska, aki az egyénre mindenféle címkéket ráerőszakolni akaró skatulyarendszereken túllépve tapossa ki magának a saját útját. A roma származását büszkén vállaló színésznő életében meghatározó szerepet játszik a társadalmi integráció és a felzárkóztatás, további azonosulási alapként szolgálva a márkával.

The post Farkas Franciskának adta tovább sétabotját Johnnie Walker appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés