Három nagy ötlet
Írta: Kis Judit, Vaszkó Iván
Fishinda
Pásztor Viktor (balra) és Kovács Attila hat éve építik horgászuniverzumukat. Boomersport? Aligha, sőt. Már több mint negyedmillióan töltötték le az alkalmazást, ahol a közösség nagy fogásoktól vízálláson át a legfrissebb horgásztrendekig mindent megoszthat, ami a pecabothoz köthető. Közben piacterük is egyre ügyesebben épülget, ahol regisztrált horgászkereskedőktől lehet becserkészni a hőn áhított horgászcuccot.
Flawless
Valós idejű, proaktív adatelemzés – ez lehet az e-kereskedelem jövőjének kulcsa. Erre jött rá Patai Zoltán is. Régóta tudja, hogy egyszer céget fog alapítani. A magyar Foodpanda vezetőségéből mondott fel, hogy kövesse álmát. Friss vállalkozása alig pár hónap alatt le is zárta első, négyszázmillió forintos befektetési körét, és már most nemzetközi ügyfélkörrel dolgoznak – köztük a romániai Emag futárszolgáltatásával, a Tazz-zal.
Shrooly
Még csak huszonévesek, de nyolc hónap alatt több mint félmilliárd forint árbevételt értek el a nemzetközi piacon. Ráadásul egy olyan termékkel, ami eddig nem létezett. Schaffhauser Sámuel (balra) és Palánki Dávid kifejezetten otthoni gombatermesztésre alkalmas okoseszközöket gyártanak. Ötletükre hazai viszonylatban példátlanul nagy összeget, másfél millió dollárt gyűjtöttek közösségi finanszírozásban. És már Will Smith fia is velük gombászik.
The post Három nagy ötlet appeared first on Forbes.hu.