:
Breaking News

A sminktermékek piacára is betör a világ egyik legnépszerűbb ruhamárkája

A sminktermékek piacára is betör a világ egyik legnépszerűbb ruhamárkája

Szépségfronton erősítené meg piaci pozícióját a H&M, amely májusban nyitja meg első két H&M Beauty üzletét Norvégiában.

A H&M eddig is árulta saját márkás sminktermékeit, de most kifejezetten sminktermékekre specializálódott, más márkákat is kínáló üzleteket nyit, mindkettőt májusban, és mindkettőt a norvég fővárosban, Oslóban.

Ezekben a boltokban más – többek között skandináv – márkákat is forgalmazni fognak, például a Huda Beauty, a Wishful, a Kayali, a Smashbox, az Anastasia Beverly Hills, illetve az Origins termékeit.

Üzlet Forbes 4 perc olvasás
A Zara lenyomta legnagyobb riválisát, de egy új is fenyegeti
A jó élet Knittel Martin 10 perc olvasás
Illatmámor és végtelen elegancia – gondoltad volna, hogy a Ferenciek tere lehet a luxus új központja?
A jó élet G. Tóth Ilda 7 perc olvasás
A Szulejmán-sorozatból választott nevet, ő hozta el Magyarországra a hamamtörölköző-divatot

Koktélbár és gyógyfürdő

A hivatalos közlemény szerint a cég az elmúlt években aktívan dolgozott saját szépségüzletágának kiépítésén. A beauty termékek behozásával a vásárlói igényekre reagálnak, szeretnének vevőiknek minél magasabb szintű üzletélményt nyújtani.

Az egyenként 300 négyzetméteres és körülbelül 80 márkát kínáló üzletek a sima H&M üzleteken belül lesznek, de külön bejárattal is rendelkeznek majd.

A termékek mellett szépségsarok is lesz, a vásárlók pedig segítséget és tanácsot kaphatnak az üzletben dolgozó szépségtanácsadóktól. Az üzletek dizájnja a koktélbár-gyógyfürdő vonalon mozog.

Ruhafronton lemaradóban

A H&M lassan talált magára a covid után, a 2022-es forgalmuk még 4 százalékkal alacsonyabb volt, mint a 2019-es. A tavaly novemberben zárult előző üzleti évükben jelentősen, 68 százalékkal 349 millió dollárra csökkent a nettó profitjuk, részben azért, mert

a növekvő infláció ellenére sem emeltek jelentősen áraikon.

Ezzel szemben a fő kihívójuknak számító, a Zarát is tulajdonló, spanyol Inditex csoport forgalma tavaly 15 százalékkal már túlszárnyalta a covid előtti, 2019-es számaikat. Mindezt az orosz-ukrán háború okozta gazdasági turbulenciák és a költségeik emelkedése ellenére sikerült elérniük.

Tavaly decemberben kezdődött üzleti évének első negyedévében viszont már a H&M-nek is jól ment: forgalmuk 12 százalékkal magasabb volt, mint az előző év azonos időszakában.

The post A sminktermékek piacára is betör a világ egyik legnépszerűbb ruhamárkája appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés