:

Döbbenetes akciót indított a Lidl, majd hétpecsétes titkot csinált belőle

Mindenki ezt várta, de eltűnt az akció az újságból.

Óriási akció gyanánt 209 forintért árulta volna a Lidl a 2,8-as UHT tejet, és a mennyiségi korlátot az eddigi háromról huszonnégyre emelte. Az április 27-én induló, május 10-ig tartó ajánlat viszont az első nap kikerült az online akciós újságból, írja a Pénzcentrum.

Külső szemmel úgy látszik, teljesen visszavonták az ajánlatot.

A mennyiségi emelés példátlan lett volna a piacon, több hírportál is foglalkozott az akcióval. Az árstopos termékeknél a mennyiségi korlátozás szinte az összes kiskereskedelmi egységnél érvényben van.

Több ebből Döbbenetes akciót indított a Lidl, majd hétpecsétes titkot csinált belőle Taylor Swift után III. Károly koncertje miatt is bajba került a Ticketmaster

A literes tej ára ráadásként közel 17 éve volt ehhez hasonló átlagáron. Az akció mértéke első látásra is nagyon megdöbbentő volt a Pénzcentrum szerint, hiszen régóta tudni: a boltok elég nagy veszteségeket szenvednek el az árstoppal sújtott termékeken. A 2,8-as tej iránt sokszoros a kereslet, mint korábban.

A Pénzcentrum szerint a szórólapos promóció túl erősre sikerült, ezért végül inkább lecsavarták a kampányt. Az egyik budapesti Lidl diszkontban kiürítették a nyomtatott szóróanyagok tartóját.

Az áruházi akciózásnak azonban komoly törvényi keretei vannak: nem lehet csak úgy visszavonni az akciókat. A Pénzcentrum kérdésére az áruház munkatársai azt válaszolták: valóban 209 forint a 2,8-as UHT tej, és lehet belőle 24 darabot vinni.

The post Döbbenetes akciót indított a Lidl, majd hétpecsétes titkot csinált belőle appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés