:

Megszünteti az árcédulákat a Lidl

Megszünteti az árcédulákat a Lidl

A téves árak és a hibás akciók kiszűrése a cél.

Elkezdte bevezetni áruházaiban a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország, írja a Világgazdaság. A kiskereskedelmi lánc azzal magyarázta a lépést, hogy törekszik az innovációra és az esetleges hibák elkerülésére. Legutóbb például a kalocsai üzletben árazták le a tejfölt négy forinttal.

A digitális ártáblák lehetővé teszik majd az akciók és az egyéb információk valós idejű módosítását.

Vagyis elméletileg kiszűrik annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árak és hibás akciók jelenjenek meg a termékek fölött. Szintén előny, hogy ezáltal nem kell kinyomtatni és kihelyezni az új árakat, azaz a Lidl kivezeti a papíralapú árcímkéket.

Döbbenetes akciót indított a Lidl, majd utolsó pillanatban kivette az akciós újságból

A Lidl április közepén már jelezte, hogy mérlegelik a váltás lehetőségét. A portugál Lidl is lecserélte már a papíralapú cédulákat, miután sikeresen zárt egy tesztidőszakot.

A portugál Lidl így üzletenként 400 kilogramm papírt spórol meg.

The post Megszünteti az árcédulákat a Lidl appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés