:

Itt a titkos összetevő, amellyel hatalmasat tarolhatnának a hazai cégek

Itt a titkos összetevő, amellyel hatalmasat tarolhatnának a hazai cégek

Egyre több cég kezdi felismerni itthon a UX design jelentőségét a termék- és szolgáltatásfejlesztési folyamatokban, ám sokan még mindig nincsenek teljesen tisztában azzal, miről is szól ez a multidiszciplináris tevékenység, és hogyan lehet belőle versenyelőnyt kovácsolni. A design-gondolkodás elsajátítása ugyanakkor óriási lendületet adhatna a hazai vállalatoknak, akik így nem csak használható, de szerethető terméket is tervezhetnének a felhasználóiknak. Arról, hogy milyen eszközöket vethetnek be a UX-designerek, mit lehet elmondani a hazai vállalatok design-érettségéről a Pine Design  munkatársaival, Kornya Rebeka és Ganzer Fanni design vezetőkkel; valamint a Virgo Systems senior tanácsadójával, Balla Adriánnal beszélgettünk.

Hirdetés

Cimkék

Keresés