:

Reklámok lephetnek el egy újabb streamingszolgáltatót

Reklámok lephetnek el egy újabb streamingszolgáltatót

Egyre több streamingszolgáltató kacérkodik azzal az elképzeléssel, hogy az alapcsomag(ok) mellett legyen egy olcsóbb, ám reklámokkal tarkított előfizetés is a kínálatában. Az Egyesült Államokban az HBO Max és a Netflix is rendelkezik már ilyen lehetőséggel, most pedig úgy tűnik, hogy az Amazon Prime Video szolgáltatása is beléphet ebbe a körbe – írja a Wall Street Journal.

A gazdasági lap szerint az Amazon korábban is tett már lépéseket afelé, hogy hirdetések által több pénzt szerezzenek. Egyes műsorokban termékelhelyezések, a sportműsorokban pedig reklámok jelentek meg korábban. A Prime Video a havi 15 dolláros Prime tagság részeként, illetve különálló előfizetésként is elérhető havi 8,99 dollárért (Magyarországon csak 899 forint). Ehhez jöhet majd egy olcsóbb csomag.

A gazdasági lap szerint az új előfizetés bevezetése azért vetődött fel, mert a reklámcégek jelezték, több hozzáférést akarnak a népszerű filmekhez és sorozatokhoz, amelyek eddig nagyrészt reklámmentesek voltak. A tárgyalások egyelőre korai szakaszban vannak, így a cég még csak mérlegeli, miként helyezhetne el reklámokat a Prime Video-ban, teszi hozzá a hwsw.

A legvalószínűbb megoldás az lehet, hogy a már meglévő előfizetők számára kezdjenek el több hirdetést megjeleníteni, akik egy magasabb összegért cserébe élvezhetnék a reklámmentességet. A megszólalók jelezték, a reklámok rövidek lesznek, azonban azt nem tudni, hogy hosszabb lehet-e a szünet, mint az HBO Max esetében tapasztalt óránkénti 3-4 perc.

The post Reklámok lephetnek el egy újabb streamingszolgáltatót first appeared on 24.hu.