:

Eltűnik a polcokról az egyik legismertebb magyar márka

Eltűnik a polcokról az egyik legismertebb magyar márka

Búcsúzik a Sága márkától a Master Good, amelynek termékein egyelőre mindkét márkajelzést láthatják a vásárlók, majd fokozatosan kivezetik a Ságát.

A Master Good a Forbes.hu-nak is eljuttatott közleményében emlékeztet: 2020-ban vásárolták fel a Ságát, Magyarország piacvezető baromfi húskészítmény gyártó vállalatát, amely olyan márkákat tudhatott magáénak, mint a Selyemsonka, a Dino vagy a Füstli. Az elmúlt három év a technológiai befektetések jegyében telt,

most jött el az idő arra, hogy a Master Good márka a csomagoláson még hangsúlyosabban megjelenjen.

Infláció ide, árstop oda, duplázott a magyar baromfibirodalom

A Master Good a garancia

Bárány László, a Master Good ügyvezető-tulajdonosa áprilisban azt mondta a Forbesnak: mielőtt megvették, a Sága vásárolt alapanyagból dolgozott, de most jó minőségű, GMO-mentes termelésből származó magyar alapanyagot használnak.

„Dinamikusan nő a tudatos fogyasztók száma Magyarországon is, és azt tapasztaltuk, hogy a GMO-mentes alapanyagra való átállás után eladási szármaink jelentősen növekedtek. Több kutatást is végeztünk, és ezek mind alátámasztották, hogy a Master Good neve a Sága-termékek csomagolásán egyfajta garanciát jelent. Ezért döntöttünk a co-branding mellett”, mondta Bárány László arról, hogy egyelőre mindkét márka megjelenik a csomagoláson. Hozzátette, hogy

a Sága kiváló cég, kiváló piaccal, kiváló termékekkel. De az a történet, ami a Master Good mögött van, sokkal magasabbra tudja emelni.

Egyelőre mindkét márkanév megjelenik a termékek csomagolásán. Fotó: Master Good

A Master Good a Ságánál az utóbbi három évben közel 4,5 milliárd forintot költött gépekre, a termékekkel pedig nem csak Magyarországon, de a régióban is megjelentek.

The post Eltűnik a polcokról az egyik legismertebb magyar márka appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés