:

Virtuális orvos-beteg találkozók is járnak mostantól a Tesco-dolgozóknak

Azzal enyhítene a válságban lévő brit egészségügyön a Tesco, hogy virtuális orvosi rendeléseket szervez ad a személyzetének, írja a Reuters.

A Tesco az Egyesült Királyság legnagyobb magánszektorbeli munkaadója, 310 ezer embert foglalkoztat az országban. A mostani döntéssel a Tesco magán háziorvosoknál kínál virtuális rendelési lehetőséget az alkalmazottaknak. A Reuters szerint ez újabb jele az ország közegészségügyi szolgálatát sújtó nyomásnak.

A juttatás a hét minden napján korlátlan számú időpontot biztosítana a munkavállalók és családtagjaik számára.

A kezdeményezés egy másik problémára is fontos válasz. A brit munkaerőpiac elég szűkös, ami arra készteti a cégeket, hogy emeljék a béreket, az egyszeri bónuszokat, és egyéb juttatásokat is kitaláljanak a munkaerő megtartása érdekében.

A Tesco az elmúlt évben több mint 15 százalékkal emelte a dolgozók bérét.

Az NHS (National Health Service, a brit nemzeti egészségügyi szervezet) adatai alapján az országban havonta közel ötmillió beteg vár több mint két hetet arra, hogy sorra kerüljön a háziorvosánál.

Az előnyök csomagja a Tesco „frontvonalbeli” alkalmazottai és vezetői, valamint az egy háztartásban élő közvetlen családtagjaik számára lesz elérhető az Egyesült Királyságban, beleértve a Tesco Bankot és a csoport nagykereskedelmi üzletágát, a Bookert is.

A személyzet számára elérhető egyéb szolgáltatások közé tartozik az alvás-terapeuták, táplálkozási szakemberek, tanácsadók, testmozgás-edzők és fizioterapeuták elérhetősége.

The post Virtuális orvos-beteg találkozók is járnak mostantól a Tesco-dolgozóknak appeared first on Forbes.hu.