:

Meglovagolja a Barbie sikerét a Mattel, új, kissé furcsa dobással készül

Meglovagolja a Barbie sikerét a Mattel, új, kissé furcsa dobással készül

A Barbie és a Mojo Dojo stílusú Ken ruhák sikerén felbátorodva egy másik játékát is hasonlóan felfuttatná a Mattel. Jöhet az Uno-film?

Szárnyal a Barbie film, a film bevétele a hétvégén átlépte az egymilliárd dolláros határt, amivel Greta Gerwig rendező megdöntötte a női filmrendezők eddigi rekordját. A Warner Bros Pictures vasárnap jelentette be, hogy a film 459 millió dollárt hozott az észak-amerikai mozikban, és további 572,1 millió dollárt a tengerentúlon a hétvégén. Ez globálisan összesen 1,0315 milliárd dollárt jelent.

A film sikerét a Barbie gyártója, a Mattel is meglovagolta. A filmhez kapcsolódóan nemcsak a film inspirálta játékokat (például a Fura Barbie-t) és kiegészítőket, hanem egy teljes merch-öt, pólókat, bögrét, hasitasit és baseball sapkákat is piacra dobott a játékgyártó óriás.

Mattel Creations releases its, "I am Kenough" hoodies. #Barbie https://t.co/n7BjiWlV6g pic.twitter.com/tGY6Ip1Aop

— Coastal House Media (@CoastalHMedia) July 31, 2023

Habár a cég értékesíti a Toy Story és a Jurassic World univerzumokhoz kapcsolódó játékokat is, Business Insider viszont most arról ír, hogy a Mattel másik sikertermékét is felfuttatná. A cég új álláshirdetése szerint ugyanis az Uno lesz a következő.

A legjobb kártyást keresik, heti másfél millió forintért

A Mattel Chief Uno Playert keres (magyarul talán hívhatjuk Vezető Uno Játékosnak), aki „olyan szenvedéllyel hajítja le a plusz négyes kártyát az asztalra, mint amilyen szenvedéllyel bevonja az új embereket a játékba”.

Az új munkatárs feladata az Uno-játékok közösségi erejének megszilárdítása lesz. Ez azt jelenti, hogy amellett, hogy a munkavállalónak meg kell tanítania idegeneket Unozni, játszania is kell velük. Egyben ő lesz az Unoról szóló közösségimédiás tartalmak főszereplője is.

Több ebből A Magyar Nemzeti Galériában is kárt okozhatott a hétvégi vihar Jobb, mint a mozi: ettől a tévétől leesik a vendégek álla!

Sajnos kevésbé vonzó részeket is tartalmaz az álláshirdetés. A pályázónak hosszú ideig kell egy helyben ülnie, egyben cipekednie és játékasztalokat, valamint sátrakat is fel kell tudni állítania.

Már csak egy szomorú hír van hátra: a hazai Uno rajongók viszont kimaradnak ebből a körből. A leírás szerint az ideális jelölt amerikai állampolgárságú, 18 év feletti és New Yorkban kell dolgoznia. Mindezt napi négy órában, négy héten keresztül. A fizetés is korrekt,

a sikeres pályázó ezért heti 4444 dollárt kap (körülbelül 1,5 millió forintot).

Azt pedig már csak remélni lehet, hogy az újjáéledő Uno-hájp nem egy készülő Uno-film előfutára lesz. Bár őszintén én megnézném, ahogyan egy tucat A-listás amerikai színész – drámai zenei aláfestéssel, 100 percen keresztül – rezzenéstelen arccal Unozik.

The post Meglovagolja a Barbie sikerét a Mattel, új, kissé furcsa dobással készül appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés