:
Breaking News

A fenntarthatóság már nem csak marketing, hanem a vállalatok versenyképességének záloga

A fenntarthatóság már nem csak marketing, hanem a vállalatok versenyképességének záloga

A fenntarthatóság ma már piaci elvárás, ami egyrészt üzletfejlesztés, másrészt finanszírozás, harmadrészt irányítás, negyedrészt kockázatkezelés, ötödrészt pedig a hozzáadott értékek és a versenyképesség mérése. Miért fontos ez a Waberer's-nek? Egyáltalán hogyan hozzuk létre a zöld ellátási láncot? Többek között erről beszélt a Portfolio Sustainable World 2023 konferencián tartott előadásában Tóth Szabolcs, a Waberer’s International Nyrt. gazdasági és stratégiai vezérigazgató-helyettese. A jövő városainak közlekedéséről pedig Pukler Gábor, a Jövő Mobilitása Szövetség elnökségi tagja tartott előadást.

Hirdetés

Cimkék

Keresés