:
Breaking News

Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges?

Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges?

Középkori lovagok, óriási szappanbuborékok, egy félelmetes sárkány, egy igazi versenyautó és egy hatalmas monster truck Budapest utcáin – legalábbis a vadonatúj Hyundai KONA reklámfilmjében. A márka legújabb modelljének spotja Budapesten forgott, így ne lepődjünk meg, ha felismerjük az alagutat, vagy a Madách teret. A KONA reklámkampánya a gyermekkort idézi fel, azokat az időket, amikor még elhittük, hogy minden lehetséges.

A kampány nemcsak a vadonatúj KONA csúcstechnológiáját mutatja be, hanem az élmények megteremtését is, magába foglalva a Hyundai “Élj határok nélkül” víziójának lényegét, amelynek célja, hogy meghódítsa az elképzelhetetlent, és innovatív megoldásokat népszerűsítsen a mindennapi életben. Az új KONA ennek a víziónak a lenyomata, arra ösztönözve vásárlót, hogy a fenntartható közlekedés új korszakába lépjenek. A Hyundai csodálatos vizuális eszközökkel, képekkel meséli el a történetet, bemutatva közben az autó továbbfejlesztett funkcióit és megnövelt elektromos hatótávolságát, amely magabiztos vezetést és biztonságos utazási élményt tesz lehetővé.

A kampány központi eleme a 30 másodperc hosszúságú reklámfilm, mely egy kisfiú, Noé történetét meséli el, aki KONA kis autójával belefeledkezik a játékba, egy olyan képzeletbeli világban, ahol minden lehetséges. A reklámfilmet az a hétköznapi varázslat ihlette, amelyet a kisfiú a valódi KONA-ban élt át, amikor az édesanyjával utazott az autóval. A kampányt az Innocean Berlin kreatív ügynökség jegyzi. A reklámfilmről készült egy izgalmas werkfilm Lékai-Kiss Ramóna narrálásával, amit itt lehet megnézni.

Miért Budapest?

Budapest egy igazán nagyszerű forgatási helyszín: rugalmas, alkalmazkodó város, amit számos produkcióhoz használnak Európában, tapasztalt stábokkal, technikai know-how-val és rengeteg erőforrással. A forgatás előtt sok jogi és technikai előkészítés történt, például az autóhoz tervezett forgató berendezés megtervezése és kivitelezése. Az olyan játékokat mint a sárkány és a kisautók szintén előre legyártották. A kisautókat a járművek CAD-adatai alapján készíttették el élethűre, hogy teljesen megfeleljenek a reklámfilmben látottaknak.  A forgatás olyan volt, mint egy igazi hollywoodi filmforgatás, sokan megálltak, és megnézték, mi történik. Voltak lovak, lovagok, monster truck, fagylaltos kocsi, rendőrautó, Formula 3-as versenyautó, vintage taxi és a vadonatúj KONA. A buborékok és a sárkány sajnos fizikálisan nem jelentek meg a forgatáson, ezek a technika, a CGI segítségével készültek. A legkülönlegesebb felszerelés a forgatáson az a „forgató berendezés”, platform volt, amit egyedileg a Hyundai KONA-ra szabtak, és csak ehhez a reklámfilmhez használták. A játékokat ragasztott szívószálakkal mozgatták, a buborékokat a stáb néhány tagjának tüdőkapacitásával valósították meg.

A képzelet varázslatos, és mi azt akartuk érzékeltetni, mintha egy gyerek játszana a játékautójával. Meg kellett találnunk a módját, hogy az autó úgy mozogjon a reklámfilmben, mintha egy gyerek kezében lenne.”

Nicolas Fuglsig, rendező

A dán rendező mellett magyar szakemberek is dolgoztak a forgatáson, többek között Erdélyi Mátyás operatőr vagy Hévizi Tamás, aki a drón felvételekért felelt. A forgatás öt napig tartott, de a filmes, fotós és előkészületi napokkal együtt majdnem 2 hetet töltött a stáb Budapesten.

Élmény-forgatás

„A KONA bevezető kampány anyagainak hazai forgatása számunkra is meghatározó élmény volt. Mint a márka hazai importőre nem csak a forgatáson használt Hyundai modelleket, hanem a műszaki hátteret is biztosítottuk. Kollégáink végig jelen voltak a forgatás ideje alatt, hogy bármilyen esetlegesen előforduló műszaki kérdés, probléma esetén azonnal segíteni tudjanak. Szerencsére nem volt szükség a beavatkozásra, leginkább a speciális forgató eszköz telepítésekor volt igény a mérnöki tudásra. A forgatás mindvégig professzionális volt, a magyar stáb, a lovak, lovasok mind tökéletes összhangban dolgoztak együtt, élmény volt nézni is a folyamatot. Örülünk, hogy a részesei lehettünk a munkának. A televízióban futó kampány adaptációjának gyártása során a spotban szereplő anyuka magyar hangja Lékai-Kiss Ramóna lett, aki a Hyundai hazai márkanagykövete és a véletlenek talányos összejátékának köszönhetően Rami kisfia is Noé és a filmben szereplő kifiúval nagyjából egykorú. Hitelesebb magyar hangot nem is találhattunk volna a feladatra. Már csak a kisautót kell megszereznünk Noénak, de mi már tudjuk, hogy semmi sem lehetetlen” – fogalmaz a projektről Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary Marketing és kommunikációs vezetője.

A Hyundai egyértelmű elkötelezettsége az innováció és az ügyfélközpontú megközelítés iránt az, ami arra késztet minket, hogy folyamatosan feszegessük a határokat és újradefiniáljuk a vezetési élményt. A KONA második generációja márkánk értékeinek megtestesítője, amely a progresszív formatervezést, a fejlett technológiát és a páratlan kényelmet ötvözi.

Laura Rathai, a Hyundai Motor Europe marketingigazgatója

The post Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges? appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés