Újabb streaming platformon jelennek meg a reklámok
Az Amazon Prime Video nevű streaming-szolgáltatás is bevezeti a reklámokat 2024-től – írja a BBC. Az üzemeltető vállalat ezzel szeretne több bevételhez jutni, hogy nagyobb költségvetést fordíthasson filmek és sorozatok gyártására.
A felhasználók az Egyesült Államokban, Németországban, Kanadában és az Egyesült Királyságban már az év elején hirdetéseket látnak majd a platformon, hacsak fel nem iratkoznak a reklámmentes verzióra. Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Mexikóban és Ausztráliában pedig 2024 egy későbbi részében lép életbe az újítás.
A reklámmentes előfizetés a szolgáltatás alapdíján felül havonta 2,99 dollárba, vagyis nagyjából 1000 forintba fog kerülni az Egyesült Államokban, a többi országban más árak lehetnek majd, ezek azonban egyelőre nem ismertek.
Magyarországon a Prime Video előfizetés jelenleg 899 forintba kerül.
Korábban már a Netflix és a Disney+ is bejelentette, hogy reklámokat tartalmazó előfizetési csomagot indít.
Kapcsolódó Elkezdte a Netflix a jelszómegosztás miatti leszámolásokat Kiderült, mennyit kell majd fizetnünk pluszban.The post Újabb streaming platformon jelennek meg a reklámok first appeared on 24.hu.
Hasonló tartalmak
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod
- HWSW
- 22 Nov, 2024
Felkészültek a magyar autósok a hóra?
- 24.hu - Tech
- 22 Nov, 2024