A legjobbakat is a legnehezebb meggyőzni
- Forbes
- 06 Oct, 2023
- Címkék: #Print # Támogatói tartalom
Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja.
Szaxofonos dallamokkal, francia stílusú fagyiskocsival, finom falatokkal, pezsgővel és megszámlálhatatlan mennyiségű lufival ünnepelte új irodáját a Sirowa Hungary Kft. A disztribútorcég Tomori utcai központja a Sirowa 25 magyarországi dolgozójának ad második otthont, ez alkalomból pedig meglátogatta őket a Sirowa Group elnöke, Dr. Juergen Warzecha, valamint legnagyobb partnerük, a Wella Company is képviseltette magát az eseményen. A Wella Company, az egyik leggyorsabban növekvő szépségipari cég hatalmas szakértelemmel: 140 éve alapították és 2020-ban vált teljesen függetlenné.
Minden évben újragondoljuk, mire van szükségünk, legyen szó akár az utazási policykről, akár az irodai környezetről – meséli Dr. Juergen Warzecha. –Szeretek időről időre új irodába költözni, mivel ez inspirálja az embereket, jó érzésekkel tölti el őket, és ez minden esetben egy új fejezetet is jelent a cég életében.”
Dr. Juergen Warzecha Dr. Jürgen WarzechaAz 1990-ben alapított Sirowa Group Litvánia első magánvállalkozása volt, amely 2017-ben nyitotta meg budapesti irodáját. A szépségápolási és egészségmegőrzési termékeket forgalmazó csoport üzleti eredményei valóban impozánsak. Köszönhető ez jelentős részben a mostanra összeállt profi csapatnak, ami kiemeli Magyarországot a régió más piacai közül. „A szépségiparban minden piacnak megvannak a maga sajátosságai, ez alól Magyarország sem kivétel. Ahhoz, hogy egy márka sikeres legyen, elengedhetetlen a nemzetközi gyakorlatok folyamatos finomhangolása. A tavalyi év – jó értelemben véve – extrém kihívás volt, mivel több mint 20 százalékos növekedést értünk el” – árulja el a Sirowa Group elnöke. Mindez nem történhetett volna meg egy olyan vezető nélkül, aki nem csak a célt látja, de az ahhoz vezető utat is pontosan ismeri. Frank Koch, a Sirowa Hungary general managere olyan ambiciózus munkavállalókat tudott a céghez csábítani, akik nélkül a disztribútorcég nem tudott volna ilyen ütemű növekedést produkálni.
„A fogyasztói magatartás jelentősen megváltozott az elmúlt években, ami különösen a professzionális kozmetikai szegmensben jelentett kihívást – mondja Julia Pushkareva, a Sirowa Group egyik legfontosabb partnere, a Wella Company kelet-európai piacának vezetője. – Mindez nem változtat azon a tényen, hogy hiszünk abban: az általunk kínált legmagasabb minőség a legfontosabb tényező, amiért ügyfeleink lojálisak maradnak, és amivel újakat tudunk szerezni. Ráadásul tudjuk, hogy manapság a fogyasztók környezettudatosabbak, öntudatosabbak, és olyan márkákat keresnek, amelyek értékrendje megegyezik a sajátjukéval – teszi hozzá Julia Pushkareva, aki vezetőként több mint 30 országért felel. – Az új bevezetéseinkkel is biztosítani akarjuk elsőségünket. Jelenlegi legnagyobb professzionális szépségápolási termékünk a Wella Professionals Ultimate Repair, egy négylépéses kezelés a sérült hajra, amelyről tudjuk, hogy azonnali siker lesz. Még csak most vezettük be a piacra, de máris imádják, így biztosak vagyunk benne, hogy az európai és a magyar vásárlók is szeretni fogják. Ez a termék valóban forradalmasítja a hajápolást, amit a Wella rendkívül komolyan gondol.”
Julia PushkarevaA sikerben az oktatásnak is nagyon fontos szerepe van. Egy csapatot sosem könnyű felépíteni, és idő is kell hozzá. „Ez a folyamat mostanra Magyarországon is beérett. Van egy szilárd alapunk, amin állva sok szempontból könnyebb növekedni. A célunk az, hogy mi legyünk a szépségipar erőművei a Wella Company erős támogatásával” – vallja Dr. Juergen Warzecha.
The post A legjobbakat is a legnehezebb meggyőzni appeared first on Forbes.hu.